onsdag 18 mars 2009

Ronny, Ragge och Jonathan ( eller var det Kasper, Jesper och...)

Rum för rasande
I går var jag på Ronny Eriksson. Men hur bra är han inte. Jag skrattade så jag fick ont i magen. Gav det i Nyårspresent till min make, som bara älskar Ronny Eriksson. Vill bara säga att han drog Mr N:s favorit, "Molnet". Han berättade sin syn på Blondinbella också. Ahhh vad bra det var. Har ni möjlighet. Gå och se honom.

I dag, strålande, underbart väder. Solen sken. Blåste lite kallt, men var härligt i Storstaden. Var på bio med några arbkamrater, efter vi på Hötorget hittade en liten mindre restaurang där jag tog kycklingspett. Yammi.
Såg - He's Just not That Into You! Som blev översatt på Svenska till - Dumpa honom. Så NOT bra översättning.

Småtrevlig film. Fick några tårar ibland. Jag är sådan. Går inte att hjälpa. Gråter till film för lilla minsta. Vissa TV serier också har jag märkt. Men så é det bara. Minns när jag var i unga år och såg Dallas. Pam försökte förklara för Bobby att hon ville ha honom tillbaka och att det inte fanns någon annan. Men han lyssnade inte. Jag grät så jag skvalade. Men det var innan all kabel TV så kanske det är en ursäkt + att jag var väldigt ung och mkt påverkningsbar! Vi säger så....

Inga kommentarer: