tisdag 2 juni 2009

Det är som det är.

Huj vad trött jag är. Skulle behöva packa, skulle behöva diska, skulle behöva göra frukost. Men just nu, NJETSKI!

Hade först spinning, avslutade med pump. Sedan efter det fick min kropp nog och lade av. Mina armar känns som fem m lång och släpar i backen. Mkt konstig känsla. Tänk alla andra som var med på vårruset, hur trötta är inte de. Synd att vädret inte var på topp.

Men vill bara informera att jag absolut inte har gått in i koma. Men skulle jag se ut som det i morgon bitti, ja då får vi skylla på att sovmannen faktiskt hade mig i sitt grepp och han är så jäkla svår att få loss. Han vill inte släppa taget ibland. Hur mkt man en bearbetar honom..... Bara så att ni vet! Skitsvår och man försöker preppa honom med Berroca, Rosenrot, 8 timmars sömn (nej nu ljuger jag, vet inte ens vad 8 tim sömn är..), vitaminer, bra mat... you name it! Men inte då. Slår han sina klor i en, då är man fast, ett bra tag. Jobbigt.......

Ja ni som har mött sovmannen, vet precis vad jag menar......

Söta Miss E, du gjorde det superbra på mitt pass. Tack för att du kom ;o)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det där med att armarna släpar ner i backen kan vara ett varningstecken, även sovmannen är ett tecken. Du verkar ha mycket omkring dig och stressar en hel del. Lyssna på kroppen för den försöker säga dig något. Jag lyssnade inte och kraschade totalt. Det är ganska många år sedan nu, men jag lärde mig att lyssna. Tyvärr gör man det inte förrän det är för sent.
Vill bara att du ska vara rädd om dig!
kram på dig!

Unknown sa...

Tack Caroushchka jag har en make som varit med om det samma. Sedan så ibland gnäller jag. Men håller med och är så jävla trött på det. Tack ännu en gång. Ibland glömmer man fort!