söndag 7 juni 2009

Grilla bör man annars så d..

Lördagen så var det 2 timmars spinningG. Hur häftigt som helst. Gick hur bra som helst. Vi var båda på G kan man säga.

Hem, packa, iväg till svärmors & hennes makes hus. Vi skulle vara kattvakt över natten. Jag tog en sleep over i en och en halv timme. Medans gjorde Mr N i ordning olika sallader och meloner osv. Han är så jäkla duktig.

Sedan kom våra gäster. Söta V med sambon P. Kvällen blev så lyckad. Så otroligt trevligt. När de kom hade vi popcorn och chips med lite bubbel. Vi bjöd på grillat. Fläskfilé. Med melon som det var prescuttoskinka runtom. Sallad på: Granatäpple, stjälkselleri, chevreost och rotselleri som legat i citronvatten som garnityr. Tomat och löksallad och majskolvar. Några så otroligt goda choritzo korv. Mums. Till det hela ett supergott rödvin. Efterrätten bestod av glass och hemmaplockade bär.

Efter de farit så började vi titta på Mamma Mia, men jag somnade efter 5 min.

Söndagen klev upp, åt frukost. Lade mig igen och sov ett par timmar till. Behövdes verkligen, ja.

Klev upp och började träna in 7 låtar för att köra Body Pump nyaste pass nr: 70. Tog mig tre tim ca, sedan så kändes det OK.

Iväg och körde passet med AB igen. Våran helg kändes det som. Det gick så otroligt bra och mkt folk. Men då bara förstår jag att nästa helg så kommer det inte gå. Jag satte mina låtar. Hur många kommer jag att glömma nästa söndag????? Får träna hela veckan för att inte tappa fokus! Sedan det bästa av allt. En tjej som brukar köra lite spinningspass som x-a instruktör var med på pumpen och hon hade med sig otroligt gott bröd/kakor, typ havrekaka med chokladöverdrag, morotskaka och seg chokladkaka ala kladdkaka med sig och gav till mig. För det första så får jag inte äta så mkt sådant eftersom jag är diabetiker och för det andra, tar jag en tugga kan jag inte sluta. Men sjuttsiken. Vi delade jag och Mr N och det bara smälte i munnen. Åh så gott =) och åh så gulligt.

Hem och iväg för att rösta. Så nu är det gjort. Hem och äta middag. Dricker te för att försöka få bort det onda i halsen. Har så jävla ont igen. Det är så skittrist.

I morgon födelsedagskalas. Efter jobbet då naturligtvis.

Sedan, tja inte så mkt att förtälla. Mer än att nu går man in på vintertid. För så kallt känns det som att det är =(

Inga kommentarer: