fredag 26 juni 2009

Hallå Hej! Midsommarfoton och lite, pyttelite till.

Here it comes...................... vare sig man vill eller inte!

Vi börjar med matjesillsallad nr 1, så otroligt god. Med rödbetor som man ser. Nr 2 var det mer dill och gräddfil i.





Nr 2


Mr Right.






Här ser det ut som hon ber... =)

Vi går ner... ser alla att det är en fågel i trädet?



Japp, då var det dags att chicken Maya gick upp igen.




Kocken Mr R snor ihop en så fucking god sallad.






Här skall jag se ut som jag har hårinpackning i håret, jamen, det har jag ju.










Dags för minigolf. Hon som vann allting.










Mammsen som inte var bra, nej!


Första gången i mitt liv jag ser pappsen äta en klubba.







Min frukost. Omelett med jordgubbar. Så gott. Då i mitt tycke.








VARFÖR STRYKA DET HELA? Bra fråga, ta nästa!


Snipp, snapp, snut, så var korten slut.

Inga kommentarer: