tisdag 30 juni 2009

What a loveley day! Saturday is the name of the day.

Klev upp mkt tidigt för att hjälpa söta M med hennes hår. Bröllop skulle hon på igen och jag fick äran att hjälpa med hår och smink igen. Hon kom på fredagen för att rulla håret. Nu var det dags att ta ur det och börja fixa.

Svinrygg med blommor i och lite pinns med glaspärlor. Blev mkt bra tycker jag själv. Sedan sminkade vi bara lite och naturligt.
Hon var så fin när hon åkte iväg tjejen.

På fredag skall hon komma innan vi ska på Gatufesten. Då ska jag fixa något igen. Det är så jäkla kul.

Sedan iväg, sola hela dagen. Träffade min svägerska på kvällen. Detta suddiga kort på mig innan blev resultatet av vad jag hade på mig. Vi iväg för att äta middag på O´bar, eller det kanske det inte heter längre? Spelar ingen roll. Varmt, soligt och supermysigt att sitta ute var det. Började med en Mojito.











Glad var jag i alla fall som fasiken. Det var en sådan underbar dag.


Vi åt fläskfilé med tillbehör såsom, bönsallad med fetaost, tomatsallad och jag tog även haullomiost grillad till. Drack supergott Rosévin till. Satt ute i flera timmar. Gick in en stund, dansade lite. Träffade folk som man kände. Så trevligt.

Träffade bla på Mr J. Han var på G, mkt trevligt att träffa på honom.
Vi trodde inte att vi blev så länge. Men herregud, när brollan hämtade oss var klockan redan två. Men hur ofta träffas vi och går ut? En gång per år. Så det var det värt.

På söndagen for jag ut till Mr N som var i svärmors hus och solade. Sedan hem och hade pass. Gick mkt bra, men var supertrött på kvällen. Somnade i soffan. Vaknade av att det var mkt varmt. OK, dags för sängen. Kändes så mkt bättre eftersom där inne har vi en fläkt! Underbart. Dagarna nu denna vecka blir det mkt tjohej. Träning och träff med vänner. Gatufest veckan är på schemat. Ser jag fram emot. Så det är vad som händer denna vecka.

Vi är redan på Tisdag.

Hallå Hej, vad tiden springer iväg...................................

2 kommentarer:

Linda sa...

Gud va snygg du är!!! :))

Kraaaam

Unknown sa...

Men hur go är du inte. Tackar. Blir så glad när det kommer från någon som verkligen är en hotting. =) Puss o kram på dig tjejen.