söndag 14 juni 2009

Wow, what a party

Igår kväll, festen var helt suverän. Vi började vid fem, bara för att mina föräldrar skulle skjutsa hem mig så for jag hem vid halv ett på natten. Själv trodde jag i min enfald att jag skulle ringa dem vid elva. Men nej, nej, nej. Fick en inbjudan till efterfest. Synd att man inte kunde ha varit med. Men maten, suberb, Italiensk buffé. Tävling som mitt bord vann. YES! så trevligt folk!

I och för sig så sa mamma att jag kunde ha fått sova där. Men eftersom jag pendlar så in i, så ville jag sova hemma. Skönt var det i morse =) sov länge, men hela kroppen var slut. Jag orkade knappt kliva ur sängen. Varit lite mkt nu kanske. Dags att ladda batterierna och det gjorde jag. Sms ade för att se om någon annan kunde ta mitt Pump pass. Jag hade aldrig orkat. Nu handlar det inte om bakfylla utan en kropp som säger att lägg dig ner och sluta för faan och håll på! Bilder från festen. Synd att man inte får med alla. Men så är det. Men så kul, så in i h-vetes kul var det. Alla gamla kamrater från 9:an, att alla inte var där. Man var så glad för dem som var det!

Men är det inte alltid då, man vill berätta allting som tyngde en i klassen, elev, eller allting som gjorde det hela så svårt. Kärleken, vänskap osv. Är det någonstans man ältar bäst, ja då är det just då ! Men även de roliga minnena. De finns så otroligt många.

Hipp Hopp!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var verkligen kul! Lite synd att man inte hann prata med alla. Skulle verkligen ha velat det! Du får jättegärna maila mig lite bilder från festen, hade tyvärr ingen egen kamera. Och om jag får lov att ev blogga några av dem?
Kram på dig, sötnos!
carina.edstrom71@hotmail.com
är adressen.

Unknown sa...

Självklart, det ska jag =)klart du får blogga några av dem. Inga problem tjejen!!! Kram och tack för en suverän fest.

Carro sa...

Fast det egentligen bara är veckor sedan vi hade vårt eget jubileum blir jag avundsjuk när jag ser bilderna.

Det slår mig åter igen vad viktiga skolåren är... och hur de som fanns omkring en då påverkar en fortfarande!

Unknown sa...

Håller fullständigt med. Såg dina bilder och insåg då att snart skulle jag på min =)