tisdag 9 juni 2009

Tisdagen

Är till "the end". Ska iväg igen i morgon till The Big City och insupa värmen, trodde jag ja. , för det skall bli typ 12 grader och mulet och visst, lite regn verkar vi även få. Underbart!!!!!

Idag träning Pump med söta L som instruktör. Jag var helt slut i kroppen. Men skönt endock efteråt. Ser fram emot i morgon, fara till det nya stället jag ska bosätta mig till hösten, de dagar jag är i Storstaden. Fortfarande en pendlare, men jag ska flytta från rummet jag bor i nu till en ny lgh med en tjej som också pendlar. Egen uteplats och allting. Sedan att det blir så mkt billigare, gör det hela great.

Torsdag blir det middag ute med snygg A. Det ser jag så fram emot också. Sedan lördag, arb och efter det fest med utgångsklasser från 9:an, var en del år sedan nu, få se... hur länge??? En evighet sedan. Usch, vad tiden går.

, slut på att skriva nu, sex in the city på G. Måste ses =)

Inga kommentarer: