fredag 5 juni 2009

Ibland så...

Äntligen fick vi till en date jag och A-L M. Underbart. Lilltjejen från Åhland =)

Vi träffades utanför Friday´s på Birger Jarls gatan. Först var jag på hotellet med ryggan. Mr N var också i Storstaden på jobb. Så sova skulle vi göra tillsammans. Han gav mig nyckeln, så jag knatade in. Slängde av mig ryggan med ombyte och tog T-banan från Fridhemsplan. Bytte vid centralen. Bara kliva rakt över och hoppa på. Där stod hon sedan. Ny klippt och så otroligt söt är hon.

Vissa människor kommer man bara så bra överens med och hon är verkligen en sådan tjej. Hon sa själv att vi är mkt lik varandra i vårat sätt. Ta med tusan, det är så sant.

Började på Riche tog ett glas vin. För där är det mina vänner svårt att få bord om man inte bokat på en "lill lördag" kväll. Men supertrevlig tjej som stod vid incheckningen. Så trevligt. Ett glas vitt och A-L M tog ett glas rött. Sedan gick vi iväg till Italiano på Nybrogatan 12. Suverän mat. Wow. Fick vänta i ca 10 min sedan fick vi bord. Trevligt. Jarå !!

Passade på att fota, gjorde en bild på oss tillsammans, men blev en mer close upA-L M. Men jag är med på hörnet, men syns då inte! Jag har på mig mina nya brillor på bilden till hö, som jag ser ser ut att sitta snett, va faan. Mina nya Paul Frank. Jag är så in i bombens nöjd med dom! Men sneda det går då inte alls inte!

Efter vi druckit en massa vin och ätit så otroligt god vitlöks doftande olika maträtter så tog vi ett glas till. Kyparen verkade lite intresserad, jag hade ett större glas än A-L M märkte vi efter ett tag och det fyllde han till max. Men hallå!

Tog T-banan till att A-L M skulle få en buss. Jag kände att jag ville se vart Mr N var. Han satt med några Danskar från arb. Jag gick dit, tog lite vin till (som var så jävla as dumt). När vi sedan kom på hotellet så kände jag mig inte att må så bra. Så jag tog en låång dusch. Skönt.

Dagen efter gör jag nu en kort resumé (för det finns inget annat att skriva än: Aldrig mer...): Mådde dåligt, åt frukost, arb mina 8 tim, gick till Slussen, handlade mat på Konsum, kom hem, åt middag, gjorde frukost och lunch, somnade in vid nio (nääää, lade mig i all fall), somnade 22:00 OK!

Ikväll när jag kom hem, fick ett sms som sa: - kom en trappa upp och få en kram. Söta snygga Penntrollet var hos grannen. Gick upp en sväng, pratade, kramades och umgicks en stund. Rosévin som jag drack halva och gav bort sedan.

Nu på G: Göra Nationalpasset tills i morgon när jag och AB har 2 timmars Nationalspinning. Ser jag så fram emot =)

2 kommentarer:

A-L sa...

Haha! Huuur jag ser ut!!! Blädu.

Men en kväll som är ett MÅSTE att upprepa, SUMMER HERE WE COME!

LOVE AND KISSES

Unknown sa...

Hur cool är du inte och trevlig. Japp, detta måste upprepas. Vi bokar in asap, kramis på dig och till nästa gång vi ses. Take it cool =)