onsdag 24 juni 2009

Hello

Midsommardagen glömde jag berätta om. Min brors dotter fyllde 10 år. Det resulterade i att vi först fick åka och spela minigolf. De hade knutit en halsduk runt ögonen så hon inte visste vart hon skulle.

Väl när vi spelade så började det att regna. Jaha, men fick låna de stora solparasollerna. Så vi fortsatte. Nu kan nämnas så vann inte jag. Men vem bryr sig???? =( Hela dagen var vi hos dem sedan. Åt tacos, gick frågeslinga och tårta + kaffe. Kom hem strax efter 20:00. Helt slutpumpad.

Bilder lovade ja, men just nu ligger kameran i resväskan ovanför mig. Orkar inte plocka fram den..... NIX!

Måndag fika på kvällen med vännen LA. Men först en tur ut till henne med blommor, Snygga som hon ville ha hem. Så en tripp på drygt 4 mil för att avsluta med fika väl back in town. Så mysigt och som alltid välbehövligt. Ansiktsbeh hos Marielle också. Inte fy skam inte. Så skönt och som jag somnade till.

Tisdag, var det igår ja. Träna lite spinning efter stan och jobb. Handlade saker till håret. Dock inte mitt utan M som ska på bröllop och som jag ska hjälpa, återigen. =)
I alla fall, kom hem. Tog en räksallad med massor av äpple till. Men vad gott. Åkte iväg till passet som enligt pappers schemat jag tagit på söndagen var det kl: 19:30. Men tydligen inte när jag väl kom dit. 18:30! De hade skrivit fel och om jag som kunderna gått in och tittat på schemat på hemsidan. Ja, då hade jag sett det. Men bra att de såg det i alla fall.

Jaha, vad göra????? Jo, tränade ett stentungt Body Pump pass för mig själv. Så otroligt jobbigt och svettades. Men så skönt efteråt. Snabbdusch, Morden i Midsummer och sedan packa för att bege mig till Storstaden.

Nyss ätit frulle som bestod av Omelett med färska jordgubbar. Knepig kombination, men jag tycker det är supergott. Mätt och inte så värst trött, börjar undra hur många dagar fram till semestern är det kvar................................................................ 24 dgr, i arb dagar blir det 17. Tagit någon dag ledigt.

Så, inte så långt bort.... eller? Skratta eller gråta. Återstår att fundera på.

Kanske läsa lite mail. Har nog en del, då mest av Spam mail. Som man bara KRÄKS på.

Nu så!

2 kommentarer:

veronika sa...

jaru, du har hunnit med en hel del;)hoppas du får en solig semester nu då! själv ska jag skita i det o jobba hela sommaren istället=/kram på dig!:)

Unknown sa...

Men lilla du, hela jäkla sommaren. Men hoppas du har något framför dig dårå som gör att du endå får njuta av ledighet! =) Eller?

Kram på dig tjejen =)