onsdag 3 juni 2009

Just nu

Gillar jag:

- Att sommaren äntligen är här
- Att gamla bekanta man tappat för stunden börjar komma tillbaka och vill träffa en.
- Att jag just nu har så många snygga klänningar i garderoben.
- Att jag får nu testa att bara arb varannan vecka i Storstaden istället för som nu varje.
- Att jag fick sova någon timme inatt. (För varmt, för svalt, för ljust, katt som vill leka, tidningsbud som stampar ner foten i varenda trappsteg när han/hon kommer i trappan.)
- Att alla igår på pumpen tränade arschlet av sig med ett leende på läpparna.
- Att jag ska snart på ansiktsbehandling.
- Att få träffa A-L M ikväll. Var inte igår.
- Att efter regn kan det komma solsken.
- ProteinmoccaBIM.
- Keso med lingon faktiskt inte är så dumt heller.
- Att jag äntligen fått fina fötter. Gjorde det helt själv. Så dutti.
- Att jag denna vecka tog med mig en tjockare tröja, så det inte blev samma misstag som förra veckan. Ser ut att behövas.
- Att det snart är fest.
- Att det snart är Gatufest också och Moneybrother & The Camp.
- Att även om jag är lite förvirrad och yr, så går det ganska bra endå.
- Att de äntligen släppt hästarna fria, det är VÅR (OK, sommar, OK)

Gillar inte:

- Att veta när jag ska använda klänningarna, vädret just nu inte på topp.
- Att visst folk inte vet vad hyfs är. Omoget, barnsligt och jävligt tröttsamt.
- Att vissa inte verkar bry sig. Vakna!
- Att jag inte blir starkare i biceps, när ska det hända??
- Att jag tog glasögon idag i regnet. Vindrutetorkare skulle behövas...
- Att jag har tusen saker i huvudet, men blir aldrig att man kommer till skott att förverkliga dem.
- Att åka utomlands känns så lååååångt bort.
- Att mina axlar inte mår bra av att bära tung ryggsäck, vecka, efter vecka, efter vecka, efter vecka. Men, men bara att bita ihop.
- Att jag stressar minst 5 ggr per dag.
- Att stressen inte släpper även fast jag djupandas.
- Att jag just nu inte har några kortbyxor. (Sådant världsligt problem)
- Att ju mer jag funderar på det, ja, ju dummare blir det!

That´s the case! Bara därför att!

Inga kommentarer: