onsdag 10 juni 2009

Nästa Gäv...öteborg???

Jag börjar bli skeptiskt.
Vem har sagt att man blir pigg av kaffe??? Har nu provat i oändlighet, men inte jag inte. Jag blir däremot oerhört kissnödig. Men det är ju en bisak. Visst det är gott, men ibland dricker jag det för att bli pigg. Men kanske om man tror på det oändligt starkt så....

Upptäckte i morse att jag har för lite skärp till mina byxor. Jag måste ut och shoppa skärp alltså. Ja, ja men vad göra! Jag som har denna känsla att shoppa är det tråkigaste som finns. Tur att det går att beställa. Men skärp måste man som skor, prova ut. Annars blir det antingen för långt eller för kort. Man måste in i affären och PROVA.

Känner att idag har jag inte mkt till övers för något eller någon. Vad är det för vecka igen ??? Huj vilket skithumör jag är på. Har en farbror som kraxar, hostar och låter bakom mig. Snart får jag ett bryt och antingen ger honom en frisedel eller så höjer jag ljudet på absoluta max i MP3 spelaren. Jaha, ännu en gång....

, dags att dra på smilbanden. Ingen blir gladare eller motiverad av ett skithumör. Tänk positiva tankar. OK, betalat resan. Vi är snart på väg. Bokat tåg ner till Växjö. Ska träffa en kompis där. Hon har exakt samma förnamn som mig. Bara det gör att man gillar henne =). Just denna Ons-Sön då jag ska dit är det Golfvecka. Jag gillar inte att spela golf, men däremot att dricka en massa Rosévin på golf festerna. Så det funkar nog. Det ser jag också nu fram emot.....Se det funkar:

2 kommentarer:

Pia Alm sa...

Pms?
Eller bara ett allmäntillstånd likt regnet. Jag tycker du ska dricka kaffe för att det är gott... Se en bra film och ta hand om dig. Sedan ska jag krama dig nästa gång jag får tag på dig så kanske mina pmsproblem också klingar av.. Det är liksom inte jag att gråta till en artikel om att en 15 åring fått höga betyg.. =)

Unknown sa...

Vännen, låter som en mkt bra idé. Tack. Behöver det nu =) det där att gråta för att någon får höga betyg sedan... min fråga lyder vännen: HAR DU SÖKT FÖR DET DÄR ? Puss hjärtat. Pms osv är inte att leka med!