onsdag 27 maj 2009

Halva veckan redan, svisch....

Måndagen som sagt ledig. Var endå in fram och åter till arb. Hämtade bilen av Mr N. Handlade. Hämtade Mr N, sedan senare på kvällen prommis igen med vännen M.A. Mysigt. Var ute lite mer än en timme och det var så skönt.

Arb igår. Hade en stressrelaterad känsla hela dagen. Hur jag en gjorde så försvann den inte. Förstår inte varför heller. Försökte djupandas, men icke. Satt kvar. Så skönt att jag då hade pass på kvällen. Så skönt. Spinningen gjorde att jag fick utlopp för allting. Svettas av bara fasiken. Men så skönt efteråt. Men sedan har vi nästa grej, min rinnsnuva. Den är så jäkla ihärdig. Skulle behöva stoppa två tamponger in i näsan för att det ska sluta rinna. JOBBIGT... mmmmm.

Ikväll återigen bio med några arbetskamrater. I morgon iväg på "klädparty". Green house. Ska bli trevligt. Sedan åker man hem igen......

Min kompis L har nu gjort det. Bet skolan, nu är hon på G. I Aug bär det iväg. Så bra att hon nu investerar i sig själv något som hon verkligen vill göra. Ja Miss L, det var dags nu. =)

Tog på mig en ny tröja i morse. Blå, mkt snygg. Men tro att jag fick fil på den vid frukost. Har man hål i läppen så. Fick försöka tvätta av den. Men tro att det gick. Ja filen inte kvar, men däremot två fläckar.. Så tröttsamt. Men, det ska synas att man lever (har jag hört). Även solen har ju sina fläckar sååååå.

Nä, nu sova lite. Så man orkar med dagen. Ska det börja regna eller ska det inte??? Intresse klubben antecknar, men skulle vara bra att veta!

2 kommentarer:

veronika sa...

jädrar va du är ihärdig!:) komma sakna L!!! fast det blir toppen för henne:) kram på dig!!!

Unknown sa...

Mmmm håller med, toppen för henne. Botten för oss- eller. Jag har ju möjligheten att träffa henne när jag är i S-holm varje vecka. Men som sagt. 15 mån springer iväg.... bara såhär =)

Kram på dig Veronika.