lördag 23 maj 2009

Men finns det något bättre, NEJ!

Vill hylla min Mr N. Finns ingen som slår honom i mina ögon. Han är den bäste i mina ögon mätt. Han hjälper mig med allt, han är världsbäst att göra mat, städar, filar fötter, ger en stöttande ord, talar om för en hur vacker man är, fast man ser ut som skit (tycker man själv), stryker (fast han inte ska göra det och hatar det), pussar en precis i rätt ögonblick och är en sann vän, han ger dig beröm fast du inte tycker själv att du är värd det. Han har nu städat hela förrådet på egen hand, utan att klaga, han säger - Finns ingen som du.... Man smälter, han älskar mig.... Finns inget bättre....

Gardinerna som han hjälpte till med, han gjorde det för att jag hade för mkt att göra, bäst!:

Sedan, igår var jag ut med en vän, vi åt, drack vin hade mysigt. När jag kom hem så frös jag av bara faan. Han sa, lägg dina kalla fingrar på mitt bröst. Jag värmer dig. Det var det han gjorde. Jag smälte. Idag var han ut med sina polare. Jag var en sväng iväg på arb, han ringde typ 10 ggr, för han tyckte att jag tog tid på mig. Tänkte säga: men du vet vilken tidsoptimist du gifte dig med, nej jag är inte klar... men åkte och hämtade hans kompis efter en stund. Men endock, fick sms att han hade det trevligt, han ville tala om att visst, han kan låta och ringa mig i tid och otid och störa, men jag är endå viktigast för honom och det vill han fömedla. Fick bilder att han var OK, han är bäst i mina ögon. ALLTID. Han är den bäste kille jag någonsin har träffat. Han kom hem tidigt endå. Han saknade mig. Kan lova att denna fd FN soldat är ingen toffelhjälte... nej du.... har aldrig träffat någon som har likadant humör som mig = tjurighet! Han är världens snällaste, men så jävla tjurig, OK, för mig världens snyggaste (då jag fått kapa hans hår, men ok även innan) och han var min kärlek innan han ens öppnade munnen och sa Hallo!

Han gör att jag känner mig trygg, Han gör att jag vill vara hemma mer, även kämpar emot de som inte vill det. Han är den man som man alltid söker. Han är den som man kan säga: Finns ingen annan, han är MITT ALLT! Han är den som man vill prata med när man tycker det är jobbigt. Han är den man vill lyssna på allt han varit med om som arbetare, älskare, jobbigaste för stunden saker (ibland), ditt... precis allt... och inse, han är min man!

LOVE YOU, MY MR N

Inga kommentarer: