lördag 30 maj 2009

Om man slutar fundera...

Sitter och gör ett nytt pass inför i morgon. Kan inte slita mig och blir så glad när man hittar musik som man bara brinner för.

Igår var jag på klädparty. Supersnygga kläder faktiskt. Köpte ett par brallor och en skjorta. Så NÖJD blev jag. Så NÖJD.

Idag har det varit en bra dag. Mkt bra. Mkt att göra. Men på något sätt så kändes det som att "Allting ordnar sig". Hela gruppen, då menar jag alla fyra av tio som var i gruppen idag arb på. Vi fick till en bra rythm. När jag gick så var det med lätta steg. Det kan jag säga var ett tag sedan.

Kommer hem. Känner mig energirik. Det var också ett tag sedan. Men kan ha att göra med att nu börjar värmen komma. Jag har mer tid för mina vänner, samt min Mr N. Så det gör det hela så
Ja, mer kan jag inte erbjuda just nu. Om det blir som jag hoppas på, så blir det lite skoj i morgon. Men man vet aldrig. Jag kanske somnar ståendes någonstans helt av mig själv. Saker kan hända utan att man är med! Har jag hört någonstans.

Vem vet, vi kanske synes. Men väck mig om jag då sover. Herregud!

Inga kommentarer: