måndag 11 maj 2009

Utmaning

Fick jag ja, av Veronika. Så ska göra den nu!

Utmaningen går ut på att jag ska skriva ner 5 saker som jag ska göra under 2009. Samt 5 personer som jag vill utmana.

1. Lära mig att ta det lugnare och stanna till ibland för att andas!
2. Resa till varmare breddgrader!
3. Att se till att få mina nära och kära veta hur mkt de betyder för mig.
4. Börja jogga. Ska faan tro´t, men vill, så det är bara att ta tag i det.
5. Träna på att tillverka barn, ingen dum idé alls =)

Utmanar 5 st vänner var värre. Eftersom det alltid är så att de jag har, har redan blivit utmanad. Men finns en kvar som inte blivit utmanad, så jag utmanar henne =).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det konstiga var att när jag klickade på "henne" så hamnade jag på min egen blogg. Gissar på att det är så för alla som klickar på länken. Men jag antar utmaningen.
kram Carina

Pia Alm sa...

Hörredudu... du har ju redan bokat resa så den punkten är för LÄTT! Joggar du så joggar jag.
Göra barn! Det gör du ju redan.. jag tycker du fuskar lite här... Gullstrumpa!

Unknown sa...

Ånej, finns inget rätt eller fel =) Pia. 5 saker jag ska göra. Vem säger att det MÅSTE vara något revolutionerande nytt....? Hmmmmmm =)Kraaaaaammmmmmm

Carouschka - det var dig jag utmanade. Men tänkte idag lägga en kommentar på din blogg. Men se, jag slapp =) bra. Ska gå in och läsa!!!