tisdag 5 maj 2009

TACK!

Söta Miss V. Hon knådade så det stod härliga till. Blev lite bättre. Har fortfarande ont. Hon sa att jag var mkt stel, så blir till att bli masserad på söndag igen. Men attans vad ontskönt det gör. Men fattar inte hur jag blivit så hårt stel, med en massa knutar bak i axeln och skuldran?

Igår var jag ledig. Iväg till frissan som jag har gått till ett bra tag nu. Säger jag att jag vill ljusa upp tonen, ja då vet hon precis vad jag vill ha. Eller så är det så att jag följer hennes råd och bara håller med =), men blev mkt nöjd över resultatet. Så även jag nu går mot ljusare tider. Hårmässigt i alla fall. Det är inte illa.

Gjorde stan sedan. Provade en klänning. Satt mkt bra, men så börjar jag att vela hit och dit. Är den för söt för mig? När ska jag anv. den? Är det min stil, osv. Så till slut gav jag upp. Köpte ett par byxor, jeans med stor mudd nertill istället. Kändes inge bättre. Så måste känna efter i helgen vad jag tror, fråga min kära Mr N och hoppas på att han säger sanningen, eller så blir det till att ringa en vän. Usch, har skrivit det tidigare, jag är ingen stort fan av att shoppa. Beslutsångest och vet inte osv. , man ska inte fundera. Bara brassa på. Ja, inte vet jag inte ! Kanske jag skulle ha anat oråd när kortdragaren krånglade som attans. Att det inte var meningen. Fick gå en lång sväng för att ta ut pengar istället. Regnade gjorde det också. Men inte rå. Men som sagt. Måste fundera ett par dagar så får vi se sedan....

Jag vet att jag är värdelös på att lägga ut kort osv. i bloggen. Har tänkt på det och ska försöka skärpa mig. För gillar verkligen att ta kort. Men när jag väl vill, så vill ingen annan. Herregud, ställ upp nu! tänker jag. Men ibland tar jag 10 kort och av de 10 får jag ett halvt som ser någorlunda OK ut. Eller när jag väl vill ta kortet så har jag ingen kamera med mig. Mobilen är inte den bästa heller. Ja, men ska endå börja knäppa lite mer. Gillar själv när jag läser andras bloggar att se foton. Så!

Träff med L.A ikväll. Mysigt. Varför gör man inte det oftare. , hon sa samma sak. Prata, dricka kaffe. Umgås. Tiden rann iväg. Kom hem, packat för att åka till Storstaden.

Läste en grej häromdagen, blev så jävla trött. Lovar att snart kan man inte äta något. Nu kan man inte äta frukt för då kan du gå upp i vikt, eller ha svårare att gå ner. Men ge upp någongång. Är det något som är bra för kroppen, så är det väl frukt. Då pratar jag inte om att äta 20 kg per dag. Men i alla fall några st. Men tröttsamt är det. Läste Pauluns blogg och han hade skrivit mkt bra ang detta. Om man orkar gå gärna in och läs.

Green Day biljetterna beställda och hämtade. Bra platser. Ser så fram emot det. På lördag skall vi på Perssons Pack förövrigt. Mr N vill se dem och visst, jag följer med jag. Biljetter även där köpta. Nice!

, dags för skönhetssömnen. OK, ready, steady, gooooooo

4 kommentarer:

Pia Alm sa...

Stel i kroppen.. bra att V kan hjälpa! Kan du fika på lördag em?
Kram och hälsa stora staden...

Unknown sa...

Lilla pussgumman. För dig alltid =. Jag arb i och för sig till tre. Men efter det är jag din =)

Stora staden hälsar tillbaks. Kram på dig tjejen.

Mattias sa...

Du får väl plåta mig så det blir något att titta på oxå. Hahahaha

Unknown sa...

Jajamensan Mattias, det måste vi nog göra =) Så man ser vem som är vid datorn..... =)