måndag 11 maj 2009

Överlevde gårdagen...

Så idag så var det att starta dagen med att gå till tandhyginisten. Skrapa gaddarna som tyvärr har allt för lätt att lägga på sig tandsten. Men skönt när det var klart. Iväg till arb, telefon strul som tog lite tid. Men när det väl var klart, så var det bara att börja jobba.

Underbart väder, jag börjar få ont i halsen. Enda kulmen på dagen. På em, kvällen iväg för att testa hotstone massage. Men hur underbart var det inte. Jag somnade i omgångar, varmt och man svettades. Men åhhhhh, kunde ha legat kvar i timmar. Kände mig allmänt mjuk och halvsovandes när jag begav mig till Helex. 2x30 min spinning stod på schemat. Japp, gick bra, fast jag var lite halvflummig i kroppen.

Hem, äta middag. Räksallad. Oj vad gott. Hade äpple med och det gjorde hela salladen.

Klar med frukost och lunchen tills i morgon. Köpt nya gardiner som ska upp på kvällen från Indiska. Snygga, stilrena och det kommer att bli bra!

Så, nu - Snart läggdags. Ny dag är på G..... likabra att sova och vakna förhoppningsvis, inte med mera ont i halsen. Utan må så mkt bättre.

Inga kommentarer: