söndag 17 maj 2009

Jaha..........

Ibland verkar naturkrafterna vara emot en och det känns som om det aldrig blir som man vill.

Förkylningen nockade mig totalt. Men vad i h... ! Så tjejmiddagen blev det inget av med. Två timmarspinningen jag tänkte vara med på, nix. Idag åka ut och sola och bara slappa, ev lite prommis. Nej. Det är tråkigt. Det är ont i halsen och det är jag som tycker så jäkla synd om mig själv. Usch.

Följde faktiskt med Mr N och Sola ut och åt. Mezoyo var vi på. Så otroligt bra service, så otroligt bra mat. Tyvärr, kunde jag inte njuta till hundra, pga av halsen. När de gick vidare sedan, gick jag hem och lade mig i soffan. Tittade på Eurovision song contest. Sov av och till. Idag som sagt får man i det vansinnigt fina vädret ligga inne. Orkar inte ens benämna ang den som vann hela tävlingen igår heller. Men grattis orkar jag ju få ur mig i alla fall. Synd om mig som sagt......

Jag och min minidator. Den är helt suverän. Bättre att kurera sig nu och återkomma frisk som en nötkärna, än att tro att man är bättre än vad man är och ha en förkylning som håller i sig lääääännnnggggeeee. Nej, har inte tid med det!




Så söt och så bra, nu med mobilt bredband också! Är en hit.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Såg gott ut det där! Krya på dig, gumman!
kramen

Unknown sa...

Mmmmm får du en chans. Prova. Så otroligt gott. Fick inbjudan. Vad kul =)

Vill poängtera att det är fasiken jobbigt att vara dålig i detta varma väder. Usch !

Tack vännen. Kram. =)

Pia Alm sa...

Krya på dig!
Jag fick inte min minidos av Pussi Salmi idag innan Bodysteppen. Och därför gick ju passet tungt. =) Hoppas det här går över fort. Stannar du hemma i veckan?
KRAM

Unknown sa...

I morgon stannar jag hemma och sover på tisdag, Nej, jag måste bara få tillbaka rösten och orken. Men vilar jag i morgon så... japp. Vi säger så, man lever på hopet. Miss you. När ska vi fika? Jag är som en ledsen hund.Fundersam och vill bara ha min dos av mina kompisar..... !

Unknown sa...

Lever på hoppet ska det vara....

Pia Alm sa...

Kan du i morgon kväll? Tisdag mao?
Pia

Unknown sa...

Ja, efter spinningen som är 17:20-18:20. Om jag nu kommer att kunna ha den. Det får man se.....

Men det skulle bli bra det annars. =)

P&K tjejen.

kockajäveln sa...

Åh va gott detser ut o vara!:)Allt bra me dej idag?

Unknown sa...

Nja Chili, är inte det. Har världens hosta och är så in i baljans trött. Usch. Men tack för omtanken. Du mår bra?