tisdag 10 juni 2008

Ibland behöver man lite

Mercy:




Ibland behöver man a little bit of Rain:



Jag behöver bara en sak.....detta mina vänner är sommar för mig & Kärlek....... och det ger mig Mercy. Detta skall jag frossa i nu - Åh Yea baby...


Till slut vill jag skriva en sak.

Verkligheten kommer ikapp en. Tiden bara rusar förbi och man tar då fasiken inte vara på den. Bara förbrukar en massa skit tid till att tänka på saker man skulle ha gjort eller skulle ha gjort annorlunda osv. Nä dax att stanna och titta upp och andas. Tiden rusar. Det är bara att inse. Det är bara du som kan göra det bästa av den. Tänk på det. Som det står: "Avsluta varje dag och var färdig med den. Du har gjort vad du har kunnat "

SEE YA........................

2 kommentarer:

Pia Alm sa...

Men varför rusar tiden? Eller så är det vi som rusar i tiden...

Att lägga varje dag till handlingarna, det är nog en god tanke det. Då sover man bättre och vaknar utan stress. Det ska jag försöka, lilla mysploppen.

KRAM

Unknown sa...

Håller med, det är vi som rusar i tiden. Grattis till att både du och bilen gick igenom. Det tycker jag är mkt bra =)

Pjussis