lördag 14 juni 2008

Lördag

Klev upp ganska tidigt. Åt världens bauta grötfrukost. Gick till Helex, med en ond stortå. Hur fasiken kan man få ont i en tå utan att komma åt den så att säga. Det är precis som att jag har fått inflammation i den och det gör jäkligt ont.

Körde både BP och mitt eget pass spinning. Otroligt roligt. Alla var på G och det bara flöt på lixom. Snabb duschning. Hade en tid att passa. Kommer fram med andan i halsen. Den person jag skulle träffa hade missuppfattat dag och trodde det var i morgon så där fick man sitta och vänta. Väl kom hon och så en kvart senare var det klart.

Iväg för att handla lunch. Gick hem med en svintung kasse och en ondare tå. Väl hemma - lunchtime. Sedan en nap på 3 timmar. Så otroligt trött var jag.
Vaknade med en förvirring. Ibland så blir det så bara. Vart är jag, vem är jag osv. Ingen som känner igen sig. Nähä, OK vi säger så ! Bytte om. Tog bilen till Bästis L och Miss A kom senare också. Vi bara pratade, myste. Åt goda ostar. Kex och mkt frukt. Var så gott. De drack vin och jag vatten. Jag vet. Vad har hänt. Är hon gravid eller? Absolutely not, men I ett svagt ögonblick så lovade jag min Mr N att hämta honom från en kompis som de ett gäng grabbar hjälpt honom att måla garaget. De tittade på Sverige -Spanien. Jag vet, håller med - sorgligt 2-1 - NEJ. Grillade. Drack bira och whiskey.
Men det svaga ögonblicket gjorde att jag nu, hey vad hände. Men som vanligt har man lovat så har man.

Sitter nu och lyssnar på Kleerup:s nya skiva. Så BRA !! Ensam. Nja om man inte räknar då med Kissen. Men så otroligt skönt. Precis pratat med Mr N och de andra guysen. Man förstår när man inte hör vad de säger och de sjunger och skrålar en i örat och frågar hur det är osv, då förstår man att de har nog roligt.

Bästis
L och Miss A gick iväg på verandan på Oscar för att ta ett glas vin. Kände inte alls för det. Eftersom jag fortfarande är så trött och har ont i en tå. Buhääää vad synd det är om mig. Erkännas lite att tån känns bättre efter några värktabletter. Tack Bästis L. Så så här intressant var denna dag. Men det kommer flera. Som vanligt. Inge nytt på den fronten =)

Så otroligt gott var det.

Mys och schnygga babes är inte fel
Värdinnan redo att gå........

Inga kort på mig. Nej, jag fastnade inte denna gång. Men hur roligt är det. Att titta på sig själv. Ser mig själv varje dag så jag besparar mig den uppoffringen !!!!


Inga kommentarer: