torsdag 19 juni 2008

Nostalgitripp återigen 1984. Ja det är vackert.

JENNIFER RUSH - 'THE POWER OF LOVE



Man känner rysning nerför ryggraden. Man minns tillbaka och det var tider det =) ( nu låter jag som jag är runt 70, men så är det då inte. )

Önskar er alla en mkt Glad Midsommar. Sill, nubbe och grillat med ett glas rött står på matschemat.
Midsommarlekar med fart och fläkt är en annan. Man ska njuta av ledigheten. För det är man fasiken värd eller hur. Le, var glad och njut. Även om vädret är sunkit, så är man endå ledig. Och de finns de som har det värre. Det tar jag fasta på.

YES

GLAD MIDSOMMAR!

5 kommentarer:

Pia Alm sa...

Glad Midsommar bästa hjärtat!

Kramar
Pia

Unknown sa...

Det samma vännen. Ha det så otroligt bäst i morgon. Hoppas nu att vädret inte blir för dåligt. Mys och ät god mat. Det hör lixom till =)

Fia sa...

Vi hoppas på strålande sol, nubbe o goa vänner att kramas me...

Gla´ midsommar!

Unknown sa...

Håller fullständigt med gumman. Ha det så otroligt mysigt nu. =)

Linda sa...

Jag tror jag döör... låten är ju så sjukt bra, många minnen dyker upp!! Visst gjordes det väl bättre musik "förr"?!! Nu spottas det ut såå mycket bara... Kraaaaam vännen!!