söndag 22 juni 2008

Mycket trevlig midsommar!


Japp, midsommaren är nu förbi. Gick ganska snabbt förbi känns det som. Usch. När man är ledig vill man att tiden skall nästan stanna. Men icke.

Vi var hos svärmor och hennes make:s hus på Ön A. Mysigt. Mr N:s syster kom förbi för att dra vidare på fest. Jag och Mr N fick gäster fram och åter som bestod av Mr K med sin sambo schnygg E. Mysigt.
Jag satt ute sedan hela dagen i solen. Så otroligt mysigt. Vi blev medbjudna på lekar på dagen. Men vi var alldeles för trötta. Så vi stannade hemma och gjorde INGENTING. Det bästa som kunde hända ! Hade folk på kvällen. Mysigt. Vi hade mkt trevligt.

Midsommarafton fyllde superfasterspingla E 9 år. Ska komma och gratta mitt hjärta. Japp.

Midsommardagen så fyllde Mr N:s syster 20 år. Så vi for till stugan och grattade den lilla skönheten. God mat, öl och jäger bjöds det på också. I LIKE! Spelade plump och för mig gick det inte så värst bra lixom. Hamnade för tusan sist. Hur kunde det hända ? För mig helt obegripligt. Någon måste ha fuskat. Tror jag med bestämdhet.

Hemma. Iväg, körder pump med mkt folk. Bjöd in ME att teama. Blir mkt roligare då. Nu, framför datorn. Trött men otroligt i harmoni. Precis som det skall vara ! ALLA GÅNGER.

Lite bilder från midsommaren: Första bilden, början på en sill lunch.

Mr N med sin supersöta syster.

Här är Söta J i action. Nu ska här spelas kort !

Här försöker de snuva mig på segern och saken är den att de lyckades =(

Men midsomaren var mkt trevlig så man ska vara nöjd. Det är vi. Oerhört. Dax igen för en ny arbetsvecka. Semestern känns väldigt far away. Usch. Ingen idé att börja räkna ner heller. För den är verkligen far away. OK, får väl tänka positivt. Jag har något att se fram emot. Nej lyckas inte. Känner det endå som far away. OK, men den kommer. OK !!!!!

Inga kommentarer: