söndag 1 juni 2008

Men oj, oj, oj.

Japp tyvärr. Inte hunnit skrivit vad som händer. Men håll i er, här kommer det =) Jag var hos C " Bad " i torsdags. De grillade supergoda korvar som bara smälte i munnen. Gotti, gott, gott. Lekte med deras två barn, som ville vara med mig. Jag lät dem hoppa, studsa och busa. Men efter 15 min så var jag helt slut. Men C " Bad " s man sa: - Vi ska göra detta till ett stående inslag. En gång varje månad kommer du hit. Äter. Dricker supergott vin och sover över. Ja, det är helt OK för mig. =)

Fredagen: Japp igen. Var lite trött, vi åkte till arb som tog sådan lååååång tid eftersom det var någon som var här och stoppade hela skiten. Yes ni gissade rätt: Condoleezza Rice. Häftigt på samma gång som det är så många människor på dåligt humör. Eftersom det är långa köer osv. Herregud, råkade man bara stöta i någon så var de nästan som vampyrer. Ilska, bítska och hungriga.

Kom hem efter en stund av absolut boring resfärd. Japp, tåg tuff tuff tuff. Kom hem och fick åka på en gång. Superhungrig. For till Helex som hade säsongsavslutning fest. (Fast vi har ju öppet hela sommaren....). Fick god mat. Bra jobbat svisch, svisch D det här hade du gjort bra. Gott som attans var det. For och hämtade partner Mr N som var på sommarfest med jobbet. Vi skulle vara kattvakt åt svärmors och hennes make:s katt. Missen. Originellt och bra namn. Men hur söt som helst.

Det bästa med hela senariot är att vi får ett mycket stort hus för oss själva. Så otroligt mysigt. Sedan var Mr N mycket glad över Canal + som visade Detroit & Pittsburgh.

Lördag: Japp, dax för kvartalutb för body pump 66. Jag säger bara en sak. WOW. Men hur bra var inte passet och hur bra var inte musiken. Jag bara säger det en gång till WOW. Jag, Lena och Lotta skall köra kvartalen nästa söndag den 8:e kl: 17:35. Skall bli så otroligt roligt. Be there.






OK, klar. Åkte tillbaka till och återigen var kattvakt. Min Mr N skulle sedan skjutsa in mig till Bästis L och Miss V. Men, men. Efter vi ätit världens godaste grillat så mina ögonlock var så otroligt tunga. Duschade, sms:ade Bästis L och skrev: Tyvärr, för trött. orkar inte följa med. Ja visst. Det var fler ord. Men ca så här var det. Sov en timma ovaggad. Vaknade. Tittade på TV i 15 min. Tvärslocknade igen i soffan. Vaknade 04:13 och då gick och la mig brevid Mr N- Äntligen.

Idag, suttit ute hela dagen. Solat, solat och återigen solat. Åkte hem. Pussade våran lilla kisse som nu återigen börjat skrika. Men nu jäklar blir det P-piller. Japp, avklarat.

Åkte hem, hade pass. Körde uppvärmningslåten från 66. Hela passet bestod av tjejer. Men jäklar vad de jobbade. En eloge the girls.

Nu har ätit från Chaow Praya River. Men hur gott är inte det ? Nöjd. glad och tacksam. Så visst. Livet går vidare. Dax att checka in och sova. Miss my time out there. Men så är det. Den kommer tillbaka.

Puss i ljumsken.

Inga kommentarer: