tisdag 3 juni 2008

Morsningen

Ok så här är det. I morgon är jag ledig. Så otroligt ledig. Vart kommer jag att befinna mig. Sporthallsbadet. Flera gånger om. Gå ner, sola. Hem för lunch, ner och sola återigen. Men hur skönt skall det inte bli. Jag, en bok och musiken i mobilen som lixom bara strömmar ur.. ev bada lite beroende på hur varmt det blir.
I går -fix the nails. Bra resultat måste jag säga. Var till Marielle och Märtha is the shit på sådana här saker. Mycket bra. Provade även ögon fransar. Inför "The big thing!. Otroligt roligt. Ögonen blev helt annorlunda. Men man ska prova...

Mmmmm återigen. Ska bli så himla skönt att bara vara själv. Sola och njuta. Torsdagen - ledig, Fredagen - ledig, Lördagen - ledig o Söndagen - ledig. Jag säger bara så här. Japp, solen kommer få se mycket av mig denna helg. japp, japp, japp............ JAG ÄR SÅ HIMLA VÄRD DETTA !


Inga kommentarer: