onsdag 4 juni 2008

Ohhh Sunny Day, ohhh Sunny Day.

Idag, helt otroligt. Jag ledig. Klev upp kl: 05:55 - helt otroligt. Men har man lovat så har man. Begav mig till Helex. Tog en prommis dit. Bästis L hade pass kl: 06:45-07:30. Så otroligt skönt.

Duschade. Hem, åt frukost. Somnade i soffan i en halvtimme. Klev upp. Packade i ordning. Begav mig ner på stan. Köpte med mig världens godaste sallad. Thank You Gud.

Kom till sporthallsbadet. Men herregud vad skönt. Satte mig läste ur boken:

Men hur bra var den inte. Läste ut den på stört kändes det som. Den är bra så ni vet dårå lixom. =)

Tror ni i ert enfald att jag njöt. Eller ???? Jamen shit vad bra det var. Även fast jag hade 17 olika skolklasser som aldrig kunde SLUTA SKRIKA runt omkring mig. Det gick bara inte att tappa sitt lugn.

Jag säger så här. Ser nu fram emot de andra dagarna. Absofuckinglutely.

Mr Sola kom. Znipp, znipp the hair. Japp 9 mm runt om. Sommarhår även kallas. Var även på stan med Mickies. Var på Ögat. Provade nya glasögon. Vi hittade ett par som var helt otroligt snygga åt henne. Sedan gick vi till ett nyöppnat café. Eller så här är det. Jag tycker det är nyöppnat som aldrig varit där. Men det har funnits sedan i vintras. Eller längre, eller ??? Men de heter Tant Anki & Fröken Sara. Så otroligt gott. Ja vad säger man. Ekologiskt går faktiskt att äta. Inte enbart grön mögel gloria över. Nej, nej, nej. Utan mackorna med kalkon och fetaost créme var: -Slurping in the mouth. Säg inte att jag måste översätta. Kommer inte att hända på denna Blogg i all fall =)

Jamen visst. Vi höres. Jag dricker ett glas rött och ser verkligen fram emot morgondagen. Hur ofta händer det ??????

2 kommentarer:

Linda sa...

Vilken underbar dag, det var du värd!! :)) Vi syns väl på lördag?!! Kraaam...

Unknown sa...

Tack vännen. Vad gullig du är. Ledsen ang lördag. Jag kommer inte vara hemma och därav Nix. Men du, nästa gång då ska jag ta me tusan vara med =)Kjamis