tisdag 24 juni 2008

Japp

Är mkt nöjdare med denna dag än gårdagen. Men har ju sina skäl om jag säger så.. Arbete. Iväg med en prommis till Marielle efter det. Kom dit. Ansiktsbehandling. Massage och varma stenar att hålla i. Jag lixom flöt bort kändes det som. Somnade till och vaknade med ett ryck när det var klart. Hon é bäst !

Iväg på fika med kompis herr D. Vad skrev jag. Skulle få göra skratt grimasen. Det fick jag. Han förgyllde min dag han med. Hade med sig dottern. 1½ år. Men hur söt är hon inte... ! Åt världens godaste sallad på Innergården. Prescuttoskinka med parmensanost. Asså, den går inte av för hackor.


Sallad och Herr D. Trevlig prick det där =)

Nu, packa inför Storstaden och se Morden i Midsomer. Vad mer kan man begära.
Schhhhh nu börjar det..........

6 kommentarer:

Anonym sa...

Såg då nedrans gott ut på den tallriken ;-)

Unknown sa...

Mmm kan lova att det var det. Riktigt gott. Men DYRT... hoppas du mår bra tjejen. Kramis.

Pia Alm sa...

Sussi min Sussi!! Var är du?! Varför ses vi aldrig... lördag är väl helt omöjligt eller.. ?
Fast tisdag blir det bio va?! Puss

Anonym sa...

Men åhh va lyxigt med en ansiktsbehandling!! är det bra där?
*kraam*

Unknown sa...

Pia min pentrollsdocka. Lördag inte hemma dårå, så kan inte ses. OK du skall följa med på bion. Har inte hört det. Men det är helt rätt. Först äta på gatufesten och sedan bio: Sex and the City. Saknar dig i mass tjejen.

Veronika, det är superbra där. Det enda stället jag går på. Men då gör jag allt. Tom en Brasiliansk vaxning står på tapeten. Det kommer att göra ont, men what the heck.

Unknown sa...

Pia, söndag efter mitt och ditt pass, skulle det funka ?