måndag 9 juni 2008

Nej

Ni har helt rätt. Jag har inga roliga festbilder från K:s fest som de andra tjejerna. precis, jag var ju faktiskt inte där. Så är det när man lånar stugan av svärmor och tar ledigt och planerar hela helgen slappis med Mr N. Ja då får man vara utan 35-års grillfest och partaj och säkert en massa roliga saker. Men that´s the way it is.

Helgen var endå superbra. Vi lånade som sagt stugan som ligger alldeles vid havet nästan. Men hur fint och mysigt är det inte där då och hur bra väder var det inte där då. Typ strålande.

Så här glad var jag:

Låg ute, solade. Promenera lite. Bara vara. Men hur skööönt är inte det på en skala. Så otroligt. Vi hade med oss våran katt som inte brukar vara ute.

Hon strök omkring. Hittade till slut en favvoplats. under altanen. Varmt, nja inte enligt henne. För där låg hon i timmar. Kom fram, käkade lite gräs och tillbaka.

Huvudsaken hon mådde bra så. Vi grillade ena dagen. Åt Mr N supersmarriga chili nästa. Det är så man bara brister ut i djungelvrål.

Ok, hemfärd till slut. Men snacka om en envis katt. Hon totalvägrade att kliva in i kattboxlådan för hemfärd. Jag tröck på. Hon spjärnade emot, jag tröck på och hon spjärnade emot. Till slut sa Mr N - Du, det är inte ett gosedjur du försöker skjuta in. OK, men har jag sagt att jag har tålamod. Never. Det började tryta väldigt mycket. Till slut fick vi plocka av locket. Sätta in henne och sedan snabbt stänga det. Puh, inne. Men varken hon eller vi var värst glada.

Hemfärd som sagt. Iväg. Dax att fara på Helex och realeseBody Pump 66, Jag, Bästis L och charmiga L. Adrenalinet var på topp. Hur kul som helst. Japp, det gick.

Ännu nu en arbdag över. Jag längtar nu till midsommar. Sill o Nubbe. Yes. Ja just det ja, kom på i förbifarten: - Vill bara infa att jag har faktiskt köpt ett par byxor till. Som man säger: - Plötsligt händer det.

Som sagt, ingen superduperfest var jag på, men det blev så otroligt bra endå

, nu dax att göra som Mr N, the time is right !

Vill bara säga. Miss you Bästis L och miss you snygg P. Ibland finns inte tiden. Men vi måste försöka hitta den eller hur ?????

3 kommentarer:

Pia Alm sa...

Vi får försöka hitta en gemensam tid alla tre... så ska det väl gå! Vi får inte ge upp!
Myshelg du har haft då... gosigos!

Anonym sa...

ja vi måste hitta tiden,,,hallååå,,, kan man beställa!!!!!
och du SnyggSussie,,,var snäll mot missen,,,grrrr.....Bästis L...;)

Unknown sa...

Håller med er alla två !! Tid alla tre vore inte dumt alls.

Bästis L, jag är världens snällaste mot katten. Det är hon som inte är snäll mot mig =(

Puss och kjam