lördag 17 maj 2008

Hey, hey, hey som Anders Timell säger i Mix Megapol


Japp, de har landat. Äntligen mina nya solisar. Jag har ju inte så många ( host, host ) men en girl behöver alltid fler... eller vad säger du Sanaz ???

Marc Jacobs mkt otroligt snygga brillor. Jag är så jäkla nöjd.

Japp då har man par nr 5 av solisar. Man kanske ska börja sälja för eget bruk. =) ha ha ha

Här är jag................... Ok dagen gick sitt still going strong. Jag var så jäkla trött i morse, så jag missade ringmobilklockan. Blev försenad med 20 min. Inte bra alls. Kom till arb och det var en strid ström med människor. Det är bra. Att man har lite att göra. Vi sålde bra. Både vanliga och solisar glasögon. Mkt Bra..
Jag gick faktiskt efter jag jobbat för att köpa nya byxor. Provade Baggy jeans. Inte riktigt min grej. Satt mkt bra, men jag blev skeptisk. Tills jag träffade snygg P som var och hämtade Pokémonspelet till sin son. Hon hade köpt, lämnat tillbaka, köpt igen och lämnat tillbaka och återigen ( japp Pinsamt ) köpt dem igen. Nu älskar hon dem. Så kanske. Ska fundera på det. OKEY
Annars mår du ??? Tittar på TV. Vi marinerade kött för att grilla ute. Svinkallt - Hallåååå det är Maj. Så vi grillade inne. Men fasiken vad bra det blev. Så nu nyäten och snart eftersom man fått sjuttioåtta sms av bästis L att man går ut. Ja vad vet jag. Sagt nej. Men ibland så måste man känna efter och lyssna på sina vänner. Visst är det så ??? Jag älskar dem. Fast ibland går de faktiskt en på nerverna också. Det är det som är charmen.
I morgon dax igen att träffa snygg P. Äta efter mitt pass och då berätta alla snaskiga nyheter. Läs om en som tog tag i det: http://niklasstromstedt.blogspot.com/

Hey, Hey, Hey nu spelar Sverige mot Finland Just nu myser pappsen. Han är finne och Sverige ligger under med 2-0. Han småler och säger - Karesuando, fast det ligger ju i Sverige. Hey so Wha´t... =o) min pappa får säga vad han vill. RESPEKT !!! Han är världens bästa.

1 kommentar:

Anonym sa...

vad menar du!!!!???
gå på nerverna,,,nu jä....
hmpmmm!"fnyyyyyys"

;) LOVE U ANY WAY/ Bästis L