söndag 25 maj 2008

Morsdag

Var det idag ja. Vi for till lilla mamma för att ge lotter och äta hennes goda mat. Lill mammsen. Du är bäst. Sedan spelade vi Kubb. Vilket skitspel. Ja det var tjejerna mot killarna. Men går det få ner de små träbitarna. Stört omöjligt. Man bara gahhhh. Kan säga att vi vann inte =(


Här står vi och pratar regler. Hur vi ska spela. Men inte gick det endå. Fast vi skulle få handikapp nästa omgång. Vi fick sätta våra träbitar längre fram. Men då sa jag. Jamen, då har ju killarna mkt lättare att träffa dem också. Jag listade nog ut jag....

Här spelar killarna och oj oj oj, de missade mkt de också =)




Min bror K och hans sambo M. Kärleksgnabb kanske ????

Min kär mor. Solar sig i glansen och drömmer att hon vinner en mille på våra triss lotter. Visade sig att hon bara vann 40 kr, men det är inte fy skam.
Var iväg och körde Pump. Gick så otroligt bra. Spinningen igår också. Ibland så bara stämmer allting. Jag kan säga att jag är mkt nöjd med helgen. I morgon Spa med bästis L. Ett annat ställe nu. Bästis L hade rabatt för två personer. Sedan blir det middag med bästis L och svisch, svisch D. Mysigt.
Jag kan bara le..........................

Inga kommentarer: