torsdag 15 maj 2008

Sorry

Men får faktiskt skriva om en av sakerna i Utmaningen:

Tre saker du ska göra den närmaste tiden:
Hur många dagar räknar vi in då?
* Ut och äta med en kompis i morgon. Blev inte av. Hon passade på att få feber och blev mkt sjuk. Tack för det ( så synd om mig, buhu, inte en tanke på henne som mår dåligt.... Sorry M men jag tycker synd om dig hjärtat. ) så istället skriver jag
* Köpa mig ett par byxor, NU ÄR DET DAX =)
* Arb på Ögat på lördag ( yes, vi har snygga solglasögon, välkommen in )
* Om det nu går så efter mitt pass på söndag träffa snygg P och äta en lättare middag.

Ok, i morse var det brrr kallt igen. Arb dagen gick relativt snabbt och jag arbetade inte över. En bedrift för att vara jag. Tog då en sväng till BR Leksaker för att köpa Pokémon kortset. Kommer dit. Blir så glad för framme i kassan fanns det. Tog upp min plånbok för att betala 100 kr som det kostar. Men vad fasiken. Mitt kort. Det ligger mkt fint i mitt skåp på arb. Åhhh. Känner även när jag står och ler kryptiskt att snoren börjar rinna och man känner sig så underbart påfrestande, inte står jag ivägen och visst kan jag flytta på mig människa. Jag sa till slut - I´ll be back.

Fick ringa snygg P och berätta att ja jag var där, men fick inte med mig det jag skulle ha med mig. Både då kortet och kortsetet. Men en ny dag i morgon. Jag gör då ett nytt försök på lunchen. Kanske det går bättre då.

Har nu ätit. Skulle vilja ha något att göra. För attans vad uttråkad jag känner mig. Men man får väl sitta framför datorn. Kanske prata lite med E när jag äntligen är här och visa att jag lever. Hon säger det ibland. - Man ser dig så sällan. Även när du är här. Jag vet, jag vet. Men som sagt. Har nu införskaffat en Tipex. Såååå.

Mammsen ringde och sa. Ok nu är det så här och jag tycker så här.
Jag håller med ibland. Men en mamma är alltid en mamma och visst himlar jag med ögonen ibland. Men hon är söt så jag ska inte klaga.

Bästis L ringde för at tala om att vi ska bara träffas och det ska vi och vi ska mysa och sedan. Middag. men det blir framöver, så det kommer mera =)

Nu är det Nicklas mat på TV. Så nu har jag inte tid längre. Talk to you later....

2 kommentarer:

Pia Alm sa...

Jag är så smart!!
Gick in på Invitos hemsida så slipper jag röra på mej.. =)
Kolla in invitobar.se..

Och säg vad du tycker.. är det för dyrt för två eftersvettandes Helextjejer? Vi har ju alltid Wayne´s... Jop´s.. O´learys..

Herregud! Beslutsångest!!

KRAM

Unknown sa...

Men hur rolig är du inte. Här sprang en annan en x-a gång för Fabbe. Vad fick man tillbaka. En e-adress..... =) skämt å sido. Jag går in och kollar... vänta.. jag håller med. För en söndag´s middag... Nej. Men du. Wayne´s eller O´learys går alltid hem. Så du, vi tar det istället =) puss