söndag 4 maj 2008

Vårvindar friska la la la la la

Mmmm förstår att ni undrat vart Smileme tagit vägen. Man har varit upptagen serru. Räknat ihop alla kvitton för att deklarera. Det tog tid. Så é det att vara pendlare. Men jag klagar inte. Jag har ju för sjutton valt detta själv. Men Mr N hjälpte mig så då gick det bättre =)
Den långa helgen har varit att vi tillbringade den hos Mr N:s pappa med familj. Ok först då måste man se till att gå ner minst fem kilo innan man åker dit. För det finns ingen som kan göra sådan god mat och göra mkt och som gör att alla smaklökar bara skriker av vällust. Ja förutom min mamma dårå. Men sorry mammsen, nu handlar det om söderöver.

En liten bild så ni förstår vad man pratar om....



Som sagt, man kan tro att vi är 20st, men vi är faktiskt bara 7. Men vad gör det. Gott så in i norden är det i alla fall. Svärmor M, du är duktig. Påhittig så in i norden. Japp, förstår ni vill se resten av familjen. Som jag sagt tidigare. Ge er till tåls, det kommer. När man har den tiden. För tid är faktiskt vad det tar att lägga in flera bilder. Sedan att det skall bli bra också med en massa finesser. Ja ni förstår inte vilken tid det TAR ! Ja kanske ni gör det, men nu är detta min blogg..

Mr N:s mamma tog hand om våran katt. Jag kan bara säga att hon har humor. Hon skrev ett sms till oss och där stod:

- Vilken härlig katt, den gillade mig. Den tar jag. Kram. Jag och Mr N skrattade och skrev tillbaka. Vilken katt. Nu har du varit i fel lägenhet. Du skulle vattna blommorna.... som att =) nä den var bra.

Vi kom hem, jag for direkt och hade mitt Pump Pass. Ibland så blir man så inspirerad av vissa människor. Mmmm ni vet vilka ni är och ni är så otroligt inspirerande. Då pratar jag om sådana som jag även träffar efteråt som inte ens var med. Men som smälter en med sitt leende. You Miss V är en av dem. Du är så söt så man vill äta upp dig. Smör smör smör smör. Men gud vad bra att man kan ge feedback utan att smöra. Jag behöver inte smöra. För jag tror att Miss V vet exakt vart hon har mig !

Nu är det dax att knyta sina brungröna ( inte brunöga, sådeså ) och blicka mot en ny vecka. Vad har annars hänt. Jo vi har spelat triss, vann den otroliga summan 0 kr. Wow. Men man lever på hoppet. OK , jag som nu har tänkt börja leva med positiva tankar. Speciellt efter jag läst om psyko pappan som låste in sin dotter. Man ska då inte gnälla. Det var bland det vidrigaste jag läst. Vetskapen om att det kommer ta några veckor till innan kvällstidningarna slutar skriva om det också gör att man mår ännu mer illa. Nä, slutar nu för ett litet tag att köpa kvällstidningen. Kanske det ja.

Såg Parlamentet ikväll. Ja du, ikväll var en av de bästa avsnitten på mkt länge. Thank you for that.

Ja vi höres säkert. Nu orkar jag inte rabbla någe mer. Sovklockan slog mig mitt i pannan och sa - Lyssna kom och lyssna.......zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Inga kommentarer: