onsdag 28 maj 2008

Pass me the Tuesday please

Japp dagen har gått förbi. Det har även onsdagen, men, men. Så här underbar kan den lilla staden vara vid kusten. Så otroligt mycket nice asså =) det går då så mkt lättare att gå och ta sig hem. Man bara myser. Med bra musik i hörlurarna så är det grrrrrrrrrrreeeeeeeeeeaaaaaaatttttteeee.

Kommer hem efter en minst sagt förbryllande dag. Ibland bara är det så och går inte att förklara närmare. Men förbryllande och ibland funderar jag. - När, hur,var. Kommer jag någonsin att passera gå ? Men träffade på Wonderwomen 80 på vägen, sprudlande glad så då kändes allt mkt enklare.

Kom hem som sagt och gjorde middag. Gotti, yes. Tittade lite på TV, sedan kom jag på att jag skulle iväg till Sz för at hämta P-piller till min och Mr N:s kattskrälle. Som nu kommit på att hon minst sagt är könsmogen och då skriker man. Inte jama utan skriker enda från klorna. Det roliga är att hon köpte dem till sin katt, men som visade sig vara en hane, såååå
Gick iväg. Stannade till på vägen och hälsade på K & H. H har jag varit personlig assistent åt och sist jag såg honom så var han 14 år. Nu är han 20. Så otroligt mysigt. Så otroligt kul också. Var där en stund. Han bor i egen lägenhet vägg i vägg med mammsen K. Han var sig lik, förutom att han är så mkt äldre och ser mycket mognare ut.

Stannade en stund hos Sz & hennes Dragons kille N, drack kaffe. Titta på Desperata fruar ( som inte är min melodi av serie ) men gick efter halva. Kom hem, dax att packa för att resa igen, å igen, å igen. Finns ingen ände...

Resan gick bra, förutom att det var skitkallt på tåget, så tog en stund innan jag somnade in. Men väl framme så var det så otroligt varmt istället. Återigen en dag, med blåsbrännare i baken. Men gick mkt bättre idag än igår. Så det var OK.

Fick en förfrågan att hänga med ut och äta. Men är för trött för att orka sitta med och vara trevlig. Tyvärr, men det är bara att gilla läget och åka hem. Ska äta, sedan blir det faktiskt sängen. I morgon sover jag hos C " Bad ". Så man har det man gör =)

- Ger energi och hoppas ni ger energi tillbaka -

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi får träffas oftare dårå!! ;-)

Unknown sa...

Tycker jag defenitivt =)