fredag 16 maj 2008

Let´s try it sa han... mmmm

Ok nu har fredagen lixom smygit sig förbi. Något jag blir så förundrad över är hur människor blir helt annorlunda på en fredag. Hela veckan stressad, inte så glad och sedan på fredag så är allting bortglömt och veckan var ju inte så jobbig som man tyckte på måndagen. Intressant.. även på telefonen fungerar det har jag märkt. Ännu intressantare...




Ok dax att gå vidare. Dagen gick så otroligt snabbt idag. Jag sprang, vill åter skriva det igen. SPRANG för att köpa Pokémon kortset. Men har man lovat sååååå. Men vet ni, det gör inget för, för det första så är det mitt eget fel och för det andra. Jag fick en prommis och hur dåligt är det. Nix inget dåligt i det. Jag fick motion. Jag har sagt länge att jag ska köpa mig en stegräknare. Har inte hänt. Lika troligt som att köpa mig ett par nya byxor. Men plötsligt händer det !!! Let´s try it..

Nu är jag hemma. Skönt. Min trivsel snygging Mr N väntade med världens go kram. Just nu är jag mycket lycklig.

Tack för mig.

Inga kommentarer: