måndag 12 maj 2008

Ibland gör det lilla att man känner att man lever =/

Vill bara säga att jag har köpt världens underbaraste skor, trodde jag. Ett par vita och ett par svarta. Har använt de svarta ganska mkt, men inte de vita förrän i lördags. Kan ni tänka er. Hade dem hela dagen. Gick hur bra som helst. Hade även på mig dem när vi var på Tandoori och åt. Gick också bra. Men på vägen hem, då kände jag hur det började göra mkt ont. Väl hemma så när jag tittade så var det blodigt och uppskavt på båda hälarna. Aj, aj aj.

Tänk att sådana söta skor:

Kan åstakomma sådan smärta:

Japp så é det. Men det blir bättre snart hoppas jag. Men det var en pina att gå till jobbet idag. Blödde igenom plåtstren och nu ser det inte så snyggt ut. Men det blir bättre snart....

Lördagen var vi ut och åt på Tandoori House. Som sagt. Men var det god mat. Helt otroligt. Mätt blev man också. Vi tog en varsin espresso till efterätt och det var helt rätt. När vi satt där så ena killen som serverade tyckte jag att jag kände igen. Men kunde inte placera honom. Det visade sig att vi åkte tåg tillsamans från storstaden för ca ett år sedan. Han skulle hit och hälsa på sina kusiner som äger Tandoori House, Bar & Kök och Sushi Bar. Han blev kvar tydligen. Världen är liten.

Söndagen gick undan med en rasande fart. Jag tränade lite på Body Pump 55. Vi kör ju nu 65 så jag tog 4 låtar från 55. Det gick så bra och det var så kul. Innan fick jag träffa en mkt kort ( alldeles för kort ) stund bästis L. Så otroligt fräsch. Ny frissad var hon också. Kan säga, SNYGGT. Kramades och pratade 210 så vi skulle hinna säga mkt innan vi fick lämna varandra. Hem, duschade. Mr N hade gjort hemmagjord Pizza. Blev den bra. Den var så GOD. Han om någon är världsbäst på hemmagjorda Pizzor. Det kanske är hans kall ??? Vad vet jag.

Nu på kvällen somnade jag till på soffan. Uj vad skönt det var. Det var jag värd. Nu blir det en tur att diska. Vill avsluta med två bilder, en med mig som är så glad och en bild på utsikten. Jag tog den från kvällen med vin och chokladprovning. Så här fint kan det se ut när man tittar från ett fönster där jag arb. Inte illa alls.




Mysigt inte sant =) solen skiner och jag med den....



Inga kommentarer: