torsdag 22 maj 2008

OK

Min fråga lyder: Är detta provocerande. Tror ni att vi måste byta skylt om ett litet tag eller ???? Får en massa skit reklam i brevlådan kanske... vad vet man ????

Ok det kan var så, men jag bara undrar..... vem vet. Vi har en annan skylt utifall. Vill bara poängtera detta.
Ok vidare. Igår gick jag om man skulle överföra det i steg över 200 000 steg kändes det som. Tyvärr har jag inte köpt någon stegräknare ännu så, Nej jag kan inte säga att det är sanning. Men när snygg P nekade mig skjuts ( Ok du sa att Lill V skulle skjutsa hem mig och sedan parkera tillbaka bilen, visst. Men hur länge ville jag stanna ? Hallå... ) Men jag gick och gick och gick igår. Inte då runt något staket på 5 m utan flera mil. Jaaa, mil.

Idag efter arb var jag och åt med Miss D. Vilken ladie. Hon är så rolig. Spelar ingen roll att hon är så mkt äldre än mig. Hon är super härlig och du har aldrig tråkigt med henne. Förutom att hon helt sonika helt plötsligt lämnade min handväska och gick på toa. I didn´t like that..... tycker sådant är dåligt omdöme. Nu fanns det inget att stjäla förutom min snygg väska. Men endå... Hon bad om ursäkt och vi kunde gå vidare i livet.








Japp nu hemma. Men kan säga att på Söder i S-holm.Tjärhovsgatan 35 har ni Jimmys Grill. Men hur bra som helst och vilken personal.. Mmm I Like them a lot... På Söder i Storstaden skall nämnas, nära Slussen OK.
Kom hem, hon jag bor hos. Miss E vill prova mina nya solisar. Åhh vad läcker hon var:




I Like here a lot..... hon är så mysig...
OK, dax att sätta sig med lite jobb. Vem säger att man aldrig behöver arb. Int Jag int... Usch. Jag är så trött.
See you tomorrow. Shout, shout let it all out...

Inga kommentarer: