lördag 10 maj 2008

Solen lyser och jag med den..

Jag klev upp segt i morse. For iväg och hade spinning. Super coola tjejen J var med. Duschade, sedan in på stan. Gick på Ögat som hade happenings och hade endast solglasögon i hela butiken. Jean Paul Barda var där och sminkade. Skulle inte ha men blev endå. Japp, beställde ett par nya solisar. Marc Jakobs. Kunde inte låta bli.

Snygg P och jag gick och köpte med oss sushi, satt oss i solen och åt och pratade. Mysigt. Vissa åt med pinnar och vissa åt med händerna. Skall inte förtälja historien om vem. Men jag är världsvan, tja så.... Gick en sväng på stan. Jag som absolut inte skulle köpte en tröja + halterneck linne. Ja det bara blev så.

Ikväll var det meningen att ha en liten tjejkväll. Den blev inte av för en av tjejerna har varit sjuk. Så då blir det middag på Tandoori House och äta lite Indisk mat. Ser fram emot det med min supercharmiga Mr N. Ikväll är jag din. Var ett tag sedan nu. Så det är du värd.

Mys till nu....

Inga kommentarer: