tisdag 27 maj 2008

Mys Måndag

Hur ofta händer det, att man riktigt myser på en Måndag ? inte ofta. Men attans vad vi myste igår.

Kom lite tidigare till arb så jag kunde gå tidigare. Träffade Bästis L på stan och vi gick på Zanz Spa http://www.zanzspa.se/index.html för lite bubbla och basta. Så otroligt skönt. 2 timmar att bara mysa och ta det lugnt. prata, basta och äta god frukt.


Avverkade flera månader av prat till varandra. Så blir det när man inte hinner träffas, men även fast vi träffades i lördags så hann vi ju inte med oss. Tjejer måste prata, prata och prata. Så är det och kommer aldrig att ändras.

Sedan efter så hör och häpna.......................... Smileme köpte nya BYXOR................... WOW. Helt otroligt. Men det var ju för Bästis L hjälpte till. Även ett par nya skor. Salomon, hur snygga som helst - limegröna. Har ett par röda likadana. Som jag använder jämt. Absolut de skönaste och bästa skor jag någonsin köpt. Så visst kostar de lite mer. Men det är det fasiken i mig värt.
Snygg sko:Sedan efter jag hämtat mig efter att jag efter 4 mån äntligen handlat ett par byxor. Då träffade vi svisch, svisch D och gick på Tandoori House. Så in i h-vete:s gott. Men sedan efter maten, efter de långa utläggen om "vattnets betydelse för sjöfarten" så blev jag och Bästis L så trött. Skönt att gå hem efter det och bara slappa. Somnade ovaggad denna kväll.


Snygg L och snygg D Mys:

Idag Tisdag. Får se vad denna dag har att inbringa för roligheter. Skulle ha ätit lunch med Snygg P, men hon hade sovit dåligt så det blir inte. Snyft, fick låna bil och åka hem och hämta lunch. För i restaurangen som är i samma hus där jag jobbar Mån + Tis var det ingen mat att hänga i julgranen...

Jag väntar med spänning på vad som kan hända denna dag..................... Någon mer ?

- Look on the bright side of life -

Inga kommentarer: