fredag 9 maj 2008

Hey

Jag igen. Idag var jag lite piggare. Varför. Jag gick faktiskt och la mig vid 22:30 och somnade stenbums. Ni som tippade något annat på Unibet får ursäkta. Men så var det. Men huj vilket jobb det var idag. Mkt att göra. Men ibland får det en att bli kreativ. Jag hade mkt olika saker att ta tag i. Men ibland så gör det att man blir en arbetsmyra. Men det kändes bra. Mkt bra. Nu är man på G =o)

Jag är ibland en funderare. Jag har skrivit det tidigare. Men ikväll på tåget så funderade jag lite till. Då funderade jag på det här:

- Varför är maten på SJ så jäkla dålig ? Varför tar man in en kock som inte kan livets kretslopp ? Tjejen KB du är efterlängtad. Du fick inte det nya jobbet. Men sök för fasiken på SJ och ge oss betalade en bra bas utbud på bra mat.

Jag funderade på livets kretslopp. Absolut inte. Tittade i S-holms City tidning. Tittade på vart man ska gå för att få lite bra mat. Hur svårt kan det vara ???? Tydligen inte lätt eftersom det är mkt som skall göra dig till en femma. Men jag behöver inte det. Jag gillar en tvåa, bara det är bra personal. Det är A & O.

Vissa fungerar även i storstaden att jobba bakom disk. Men de som är lite motsträviga accepterar vi i storstaden. Varför ? Ja säg det. De har ju det så jobbigt, eller ???. När vi kommer hem och de är inte så trevliga. Vi blir vansinnig och tycker stället är skit, eller personalen är skit, eller vissa av dem. Då går vi fasiken vidare. Gör vi inte det så i alla fall talar vi om vad vi tycker. Men i storstaden är det OK. Hmmm varför ?

Jag har börjat gnälla. Vad i helsike. Även om jag ser ut som en slusk. Vem fasiken gör kvinnan / mannen i affären bättre än oss / mig. Ingen. Jag betalar din lön. KOM IHÅG DET...

Tack för mig. See Ya.

Inga kommentarer: