måndag 5 maj 2008

Måndag med seg avslut.

Jag lixom gick återigen till arb. Funderade över alla de små sakerna som gör att man vill stanna upp och tänka. Ibland har jag så mkt tankar i huvudet att jag inte riktigt vet hur jag ska placera dem rätt.

Jag kan ibland bara vandra iväg i tankarna och när jag väl vaknar till liv så kommer jag knappt ihåg vad tusan jag kom fram till. Men det är även en skön känsla på samma gång. Låta allting fara och man grubblar lite för sig själv.

Återigen vid dagens slut så funderade jag medans jag gick hemåt över vart jag står i livet. Kan ärligt säga, att visst. Jag tror jag vet vart jag är på väg. Men endå inte riktigt. Allting har en mening. Så lyder mitt motto. Men OK, just nu vid detta lilla ögonblick så tvekar jag för vissa val. Då pratar jag om små val. Funderar även på varför jag mot min Mr N ibland ser först det negativa innan det positiva. Det är dax att börja se det braa än att först kritisera och sedan säga, men annars så var det så bra osv. Hmmm inte dumt alls. With every heartbeat vännen.

Kom hem, vi har numer en katt som har blivit könsmogen, kan säga att inatt kommer jag nog inte sova så mkt =O ( . Dax att först skaffa piller och sedan sterilisera henne. OK så då måste jag ringa och kolla det i morgon. Se där vandrade återigen tankarna iväg... ingen hejd. Men hon vrålar kan jag lugnt säga.

Pratade med snygg P och ja jag säger så här vännen. Det kommer att bli bra, det vet jag bara. Med mig, med dig och allting runtomkring. You know it girl.........

Mina sköna snyggingar. Nu är det dax att snurra lite soft musik och lägga sig till ro. Kan äntligen säga. Vinterjackorna är nere i förrådet. Jippie. Bäst.

Inga kommentarer: