torsdag 8 maj 2008

OK

Vi har i den lilla staden vid kusten ett mkt bra ställe på Sjögatan för att äta sushi. Men det finns en som faktiskt är mkt bättre och ligger i storstaden på Scheelegatan 15 och heter Sushi House. De är både supertrevliga och mkt snabba och det är bara så gott. Kan verkligen rekommenderas.

Var idag och åt lunch med super women A som hade sin oerhört söta son med sig. Lilla E. Börjar få tänder. Bita mig på fingret hela tiden var hans att göra. Jag fick mata honom också. Gick så bra så...

Han är ju så söt och han låter, jollrar och är bara så söt som bara bebisar kan.

Sedan kom jag senare tillbaka från lunch. Men jag brydde mig inte. Kände att - denna dag är det min dag att få luncha längre. När jag kom tillbaka så hade ingen märkt att jag inte kommit. Jaha, tillbaka i verkligheten. Mkt att göra idag. Men kände endå att mkt lossnade. Jag som varit förvirrad minst sagt nu i ett par dagar. Men idag så började jag se ljuset i tunneln. Skönt.

Tog min vanliga prommis till Slussen. Gick vid vattnet. Andas in luften och bara njöt. Var så otroligt skönt. Mkt folk som satt på uteställena och åt, drack vin och öl och även de bara njöt. Knöfullt överallt.

Eftersom det blev lite sent igår så är jag mkt trött ikväll. Ska göra något helt nytt ikväll. Gå och lägga mig tidigt. YES

You can bet on Unibet på vad ni tror. =)

Inga kommentarer: