tisdag 15 april 2008

En modemiss - är det verkligen så ?

"Canada Goose är en modemiss"

Hej Johan Arrhov, 28, vad har du på dig idag?
- Rocken är från Hope, Margiela-skor, min tjejs halsduk, jeansen och glasögonen är gamla.

Vad hoppas du blir en stor trend i sommar?
– Mer avslappnat mode som inte är så genomtänkt.
Vilken tycker du är stockholmarnas största modemiss?
– Då får jag säga Canada Goose.



Då undrar jag... är det verkligen så. Varför är det då så otroligt många som köper just denna jacka ? Är detta något som han säger för att alla som känner honom förväntar sig det ?
Jag har själv en Canada Goose jacka och fasiken. Den är varm och den fungerar. Ska jag känna mig ute då bara för att jag äger en ? Men visst jag befinner ju mig inte heltid i storstaden, så då kanske det är OK. Vi här i staden vid kusten, vi kan tycka att det faktiskt är OK med Canada Goose. Eller, ja det skulle vara intressant vad vi tycker här i staden.

Nu snart Lunch, en timme ca kvar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du...
För flera år sedan var Tomas och jag i Stockholm över en helg. Vi gick och var helt förbryllade över vad det var för turnering som gick av stapeln.. Det vimlade av spelare från Canada.. Men vilken var sporten? Varför stod det inget i tidningen?! What!

Problemet med Stockholm, Canadian Goose är ju som vanligt att Stockholmaren tror han är egen men i själv verket gör han ju som alla andra 08:or. Går i Goosejackor när det är varmgrader, hatar landet men tror att Åre är en storstad, lämnar Stockholm under påsk trots att det brukar vara som bäst där då osv....

Att vi här har Goosejackor är smart, snyggt och funktionellt.
Vi bär helt enkelt upp jackan.

Tack för mej och på återseende.
Jag har förresten spunnit idag....

Love u! Pia

Unknown sa...

Håller med. Det är vi som bär upp dem =)Har du spunnit idag. Vad du är duktig. När kommer du och spinner för mig ? Snart hoppas jag lilltejejen. Kram på dig sötnos.