lördag 5 april 2008

Men man säger bara Åhhhhh

6
5

4


3



2




1





0




0.) Får jag bara säga. Bild nr: 1 mitt allt på jorden. Maja Gräddnos som inte gillar att matte är uppe i henne och pillar. OK "got the pictures..."

1.) Min far, mor och min broder. Tack för att jag liknar VEM ????? svara på det och du vinner en mobilsignal av hög klass.
2.) Favoritsvägerskan Maria och underbaraste tjejen Emelie. Fasters ALLT
3.) Ensio. Världens sötaste unge som är 5 mån nu i alla fall. Jag bara vill snusa på honom. HAN ÄR MIN !!!! nähä...
4.) The mother Anna. Ja OK han kanske är lite mer lik henne än....
5.) Mig som ligger och småfiser i sängen. Vem faan kan vara så glad vid insomningsdax. Jo någon som nyss fått något. Kan lova. Det hade inte jag...
6.) De finaste som finns. Men vart är jag ?????????????????????????????

Inga kommentarer: