tisdag 22 april 2008

Återigen en ny vecka

Fast idag är det ju andra dagen på veckan om man nu startar sin vecka på Måndag. Kanske en del startar den en lördag eller söndag. Ja men för dem som startar den på en Måndag så är det andra dagen på veckan.
Gick till arbetet idag med lilltjejen M. Skönt. Solen lyser och man blir så otroligt glad.

Igår arbetade som vanligt. Kom på Apoteket som de håller på att göra om. Men hallå, det går ju knappt vara 10st personer där inne medans man väntar. Naturligtvis fick jag vänta på min medicin som jag skulle hämta. Vänta, vänta och vänta. Inget är som väntans tider. Men när man har en tid att passa så känns det döfött. Till slut efter 20 min- Min tur. Wow.

Kom hem. Snodde ihop en Smileme ala Wok. Den blev supergod. Kycklinginnerfileér, wokgrönsaker på burk som är godast. Wokade i sesamolja. I med glasnudlarna och en sallad till. Blev superb. Iväg till Helex. Körde först 2x 30 min spinning. Det betyder att man kör först ett pass 30 min, 5 min vila och sedan 30 min till och det var nu en ny grupp, men med tre från förra gruppen som stannade kvar.
Efter det 50 min pump. Utfallslåten fick vila denna gång så vi hann med oss. Men jag var så otroligt laddad. Ibland så stämmer allting. Jag kunde ha kört 50 min till. Alla gånger. Alla var med och allting kändes bara - Great.

Idag har jag pilates. Ev spinning om bästis L inte hinner hem med tåget från Arlanda i tid. Hon kommer nu hem från New York. Ja inv att hon hör av sig och berättar ALLT !
I och för sig har jag varit två omgångar i New York. Båda gångerna samma år eftersom jag bodde ett år i USA. Men herreguuuud, det var 1993. Så det kanske är dax att fara igen.

Just nu håller min j...a datormus på att krångla. Jag får spader. Dax att skaffa ny. Tittar på min underbara handväska. Röd och så otroligt snygg. Kommer en bild senare får ni se vad jag menar. Köpt på Kungsholmen i storstaden på Azzur. Mkt snygg och mkt stor och man får plats med mkt saker. Nästan som en resväska, fast endå inte !

Later.................... nu är min 15 min fika slut.

Inga kommentarer: