onsdag 30 april 2008

Livets små underverk

Vad som kan göra en så glad är solen, helt otroligt. I morse prommis till jobbet. Jag tror att jag strålade ikapp med solen eller ?

Ja mina steg kändes milslånga och man bara myser inombords. Svettas gör man också. Inte lika kul, men hey vad gör man inte för en stund i solen....

Jag ser att jag rynkar pannan. Måste sluta med det. Min rynka mellan ögonen börjar sakta men säkert forma sig och till slut så sitter den som ett spett, USCH. Man börjar se elak ut...

Igår hade bästis L magsjuka, lilla vännen. Inte bra. Tycker så otroligt synd om dig hjärtat. Men jag fick då ta hand om hennes pass. Igår vet jag inte vart mina krafter kom ifrån. Jag körde helt slut på mig själv och de som var med. Saken är den att jag ville inte sluta. Frågade om de gav mig 5 min till och det gjorde de. Va, vilken klass. Så vi körde mindre stretch och ett längre stenhårt pass helt enkelt. Hade inte tid att gå på steppen, men tänkte att kanske i 15 min. Så duschar jag snabbt sedan. Yes, in - blev inspirerad av svisch, svisch D som ledde passet och sedan. Ut, duscha snabbt. Hem för att hämta Mr N och iväg för att handla. Hem igen, gjorde en snabbrätt som tog 5 min, äta. Jaha sedan var jag så trött, så denna gång. Kl: 21:30 låg jag i sängen. Helt otroligt =) Men då stannade jag även till och funderade. Vad har jag nu glömt ? Hm

Idag är det Valborg. Kanske ingen majbrasa, Nej. Vi ska ha supertrevliga Tsola och bästis L på middag. Dax att börja planera. För vad. Ja ni säg det ( hmmmmmm ). Tog mig lite tid att titta på korten vi tog i helgen när Miss E med sin sambo kom och åt middag. Mkt sött par måste jag säga =)


Ja livet är ibland helt underbart. Sanna mina ord, men ingen Majbrasa. Nix.... Nu inv vi the gang. Vi ska äta Taco paj. Tackar söta Lindsey för receptet. Mkt bra recept och så otroligt gott. Hoppas ni får en mysig kväll alle sammen. Det är ni ta med tusan värd.
Still going strong Smileme småler och dansar lite till Brooklyn Bounce =) Hej svejs.

Inga kommentarer: