onsdag 9 april 2008

Vad är det för dag igen ???

Jo idag fyller min söta pappa 67 år. Tror någon att man då får tag i honom. Nej. Provade att ringa hem flera ggr, inget svar. Prövade då naturligtvis inte på mobilen eftersom han aldrig har den nästan med sig. Visade det sig också efter samtal med min mor att jag hade rätt. Han hade "glömt" den i ett par byxor.

Men känner att när man fyller år skall man vara till förfogande. Men inte min söta far. Sådant skit bryr han sig då inte om !!! Men jag ringer i morgon igen för att gratta honom. På måndag åker vi dit för att krama honom lite också =)

Igår hade jag spinning först efter jag arb innan min Pilates. Ätit sushi före och det gjorde att jag orkade hur mkt som helst. Fullt var det också. Vilken otrolig kick det ger. De var där för att fota för en gratistidning som vi har i hemstaden. Blir till all hålla utkik. Fotade inför Spinn för livet där vi samlar in pengar för barncancerfonden.

Det är på lördag det smäller igång. 28 st lag som spinner i 12 timmar. Mkt bra. Sedan skall jag och bästis L på Spa hos Marielle. Ska det bli skönt så säg =) längtar oerhört efter det. Med tanke på vad som hände förra gången vi skulle dit för detta. Men det är en heeeelt annan historia.

Dagen tog jag tåg igen tidigt. Men vad f..n vad ligger och yr på backen och i luften. Jo snö. Jag blir stristessen själv. Var inte våren kanske på G ?? Kom fram mkt blöt till tåget. Fick från början sitta helt själv, så otroligt skönt. Somnade. Vaknade av att jag snarkade till. Hmmm men sov sedan ganska djupt. Men denna gång vaknade jag strax innan Centralstationen. Gott.

Arb har gått bra. Vi alla gjorde en insats ikväll och arb över för att få bort några balanser och få in lite info i datorerna. Fick världens godaste räkmacka.

Nu är jag hos min mys E som jag bor hos när jag tillbringar livet i storstaden. Skönt. Hon är så snäll.

Vädret här. Regn. Så inte är det bättre. Jag skall snart ut och shoppa lovar. Då får ni intressanta klädesplagg. Skulle tro. Men jag ska göra en kraftansträngning Det är dax nu. Berocca inköpt och den är nu intagen. Hoppas vara på topp efter röret är slut. Alla som känner mig håller tummarna. Har inte hänt ännu. Men snart så.

God Natt. John Blund drar mig i örat. Tycker jag ska gå och lägga mig. Även om det är lite tidigt. Men denna gång lyssnar jag. Ser fram emot helgen. MYSIGT....

Inga kommentarer: