lördag 19 april 2008

Underbar Show

Joe Labero, bara namnet får en att rysa av välbehag. Har nyss sett showen. Helt makalös. Mkt, mkt bra. Ibland bara gapade man av förvåning. Men som min bror sa: Vet man hur han gör så är det ingen spänning längre. Det är ju faktiskt sant.
Kvinnor som svävar, hundring i citronen och duvor som bara poppar ur H & M scarfsen. Mkt bra. Nu vet ju inte jag om han köpte scarfsen från H & M men scarfes var det...
Ingen av oss behövde bli upplockade på scenen i alla fall. Skönt. Rolig var han också. Så där charmigt som man bara ler åt tanken. Thank you Lars, Bengt Roland Johansson, som han egentligen heter för en minnesvärd kväll =) och tack mammsen för julklappen. Biljetterna. Mycket bra julklapp.
Fredagen började i alla fall med en grötfrukost. Men guud så gott det var. Har alltid kanel i min havregrynsgröt och det är något jag kan rekommendera. Kom på jobbet. Idag var det telefondag. Men brukar vara ganska mkt. Idag lite stilje. Så faktiskt fick undan ganska mkt. Var på ett nytt ställe vid Odenplan och åt lunch. Cillas. Mkt bra och gott. Supertrevlig personal också.
Hemresan, suck. Minns ni att vi fick byta tåg i Onsdags. Allting gick bra, sov fram till Söderhamn. Läste fram till Huddik. Sedan väntan, väntan, väntan. Återigen ett el fel på loket. Jäkla skit. Fick vänta en timme på nästa tåg. Jag som hade tänkt äta när jag kom hem. Fick lov att köpa en macka. Som inte var god alls. Väl kom tåget. Kallt var det också. Men tänk de som skulle till Duved. Hade en lång resa framför sig....
Lördag morgon klev upp. Återigen grötfrukost med kanel, mums. Iväg och körde både pump och spinning. På spinningen var det en tjej med som hade möhippa. Ah vad kul.
Fick så jäkla ont i ländryggen. Tänkte gå ner på stan efter eftersom vädret var kanon. Men icke. Hade så ont. Åkte hem och åt lite lunch. Tog värktabletter och lade mig och sov i två timmar. Vaknade och var mkt bättre. Skönt. Brollan med sambo M kom och hämtade och middag på Chats. Bröd med champion-skogssvampstuvning, kyckling med messmör emellan och pot. efterätt som varken jag eller Mr N brukar äta var glass med hjortronkompott. Det var så otroligt gott.....
Ok vad händer i morgon. Fika med snygg P och sedan kanske en stepp + mitt pass, pump. Så en ganska slö dag med ett ryck på slutet =)
Klockan är mycket. Dax för gamlingarna och gå och lägga sig. ha ha ha ha helt otroligt Men båda är vi så otroligt trötta. Mmmm kanske inte dumt alls att prova det en lördag kväll. Kroppen får väl en chock.
God Natt and be careful out there -

Inga kommentarer: