fredag 11 april 2008

Idag är det FREDAGGGGGGGGG

Här är det kl: 16:35 inge snö i storstaden, men 3,5 timme senare kliver man av i lilla staden vid kusten. Då jäklar.....

Idag var jag faktiskt på G. Kändes mkt skönt. Jag var på möte. Det gick bra. Sedan arb jag undan ganska mycket. Vi har ju fått IP telefoni. Säkert mkt bra -NÄR DET FUNGERAR !!! Grrr
Lunchen var en uppenbarelse, jag är en som njuter av att äta. Syns också på mig. Men det är så konstigt. Jag äter inge godis, inge kaffebröd. Äter knappt smör längre. Men endå ser man ut som en köttbulle som är stel som ett kylskåp. En bedrövelse. Tränar ganska bra också. Men varför skall man hänga läpp. Jag kan faktiskt göra mycket och jag kan röra på mig. Finns många som inte ens kan det.. så man skall inte klaga för något så enkelt.

Hittade ett foto nyligen tagit fööör ettt bbbrraaa tttaaagg sedan, kan säga att nu ser vi totalt annorlunda ut:



Men det är ganska häftigt vad man kan förändras, eller:


Ok, fortsätter min dag. I alla fulla fall så gick dagen bra. Mkt gjort och jag begav mig ganska bra tid till tåget för att åka hem.

Gick med Lena från arb och det var mysigt. Hon är så lätt att prata med, även om hon är 22 år äldre... i alla fall, kom till Cityterminalen. Har ni hört talas om folk med snigel fart. Arghh, de gör mig hyperjäkla arg. Alltid och då menar jag ALLTID är de framför mig. Speciellt när man har en bra fart och vill fram. Men tar man sig framåt. Alltid är någon slags snigelmänniska framför mig. Man ser att klockan tickar på. Tycker att tiden skall räcka till, men från ingenstans dyker de upp och precis framför mig. Ja, ja, ja skrivit det tidigare och gör det igen. Andas, le och se ut som du har all tid i välden. I-lands problem. Men vem bryr sig ????

Kommer på tåget. Känner mig pigg. Kommer nästan fram till Arlanda. Där slocknar jag och sover enda tills det är bara en station kvar innan min. Oj, men jag var ju inte trött. Vad ska man skylla på ( som att det behövs ) Ok, jag fick stressa i 5 min. Gör vem som helst trött. Konstigt endå. Man tycker en sak och kroppen säger en annan. Hade världens längsta man mitt emot. Tyckte synd om honom. Han fick dra ihop sina ben. För mig var det helt OK. Kort i rocken som man är.

När jag kom hem hade vi fått Stadens gratis tidning. Vem var med om inte jag. Som jag skrev. Barncancerfonden. Cykla i Tolv timmar. JAG HAR FÖRSTA PASSET 06:00 - Skönt man startar dagen. Sedan kl 11-12 med bästis L och sedan gott folk. SPA hos Marielle. Nice YES.

Så ni kan förstå om man vill knyta sig nu och kramas med MR Right =) See Ya


2 kommentarer:

Linda sa...

Ni är så gulliga så!! :)) Kraaaam

Unknown sa...

Mmmm vi försöker... men fasiken. Ju äldre man blir, ja ju äldre känner man sig. Kanske man behöver se sanningen i vitögat, eller vad det heter ?? =)