lördag 26 april 2008

Vänner

Är något man skall hålla i och satsa all sin kraft på. Min bästis L kom och sa - du och jag en kaffe efter jag gjort min ansiktsbehandling hos Sara på Marielles. Var helt underbart. Det blev två glas vin på 1891 och hjärtat. Det var så mysigt. Du är min klippa. När jag mår ibland lite down så är du en av dem som får mig att le- Tack för det hjärtat.

Nu inv vi gästerna. E med sin blivande man K kommer och vi ser verkligen fram emot besöket. Kanske en utgång, vem vet. Jag är i alla fall laddad. Tror jag E är också. Min sambo Mr N ser onekligen bra ut ikväll. Så vad kan gå fel ???????

Myspussar från lilla jag....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vänner är det bästa man har, de sviker en aldrig!! Puss till dig.. / lindsey

Unknown sa...

Det samma hjärtat. Håller med. Det bästa man har i livet. Puss tillbaka.

Anonym sa...

Men hjärtat! Vart tog inlägget från natten vägen!? I like u!!!

A lot! En supervän..
KRAMAR Pia

Unknown sa...

Ja kanske någon radera skiten. Tex jag. Jag måste lägga band på mig, har mkt svårt för det märker jag. Hmmmm, I Like You ALot toooooo. Puss hjärtat.