fredag 25 april 2008

Nu har dagen gått.

Japp, f-dagen F = Fredag. Nu förväntar ni er säkert kort på kläder. Nej, nej, nej. Varför det. Ni får se dem på mig istället =) inte tar jag kort på eländet. Ha hah hahhaha. Skämt å sido och torkar en skratt tår från ögat. Det var fina skjorter, men inga byxor =(

Torsdagen inleddes med arb ( som vanligt ) med en god Soya Latté och med en supegod macka från Sandy´s. Mmmm. Dagen gick som en löpeld med möten, möten & möten. Men hey det är väl därför jag är där.. eller ?

Sedan, ett möte till. Jag gick tidigare. När jag står på Sandy´s så funderar jag på om jag ska köpa med mig en sallad. Men nej eftersom de skulle servera mackor på sista mötet. Med lax mmmm, men trot om de kom fram innan jag gick- NEJ.. men jag är inte bitter.......

Så kom fram till bussen, men vad faan vad mkt folk. En torsdag. Men Ok. Det var Mr Gunnarsson min lilla man som jag åkte med hela tiden jag arb som bussvärdinna mellan lilla staden vid kusten o Storstaden. Han körde och jag fick sitta fram med honom. Tur var det. 18 Polacker & 50 st andra till som skulle till lilla staden vid kusten och ingen Air Condition. Men jag satt bra så jag brydde mig inte. Haha haha haha. Kom hem gick och la mig direkt.

Dagen F - sov till halv åtta. Klev upp. Iväg för att Zapp, zapp. Men oj vad bra det blev. Hon är bäst på färg min lilla E på Sprej. Gå dit om ni vill ha bra färg i håret. Sedan shopping. Jag vet, jag vet. Faan skulle köpa byxor, blev då två st skjortor och sedan en tröja och en ring. Två par likadana skor. Ett par i svart och lika i vitt. Jepp så é det. Hörde två tjejer som pratade. Kunde inte låta bli att skriva in på tjuvlyssnat för det var så BRA...

Inga byxor och lika glad är jag. Sedan efter det lunch med världens snygging P. Men wow. Man blir så glad. You made my day.

Gick iväg och flexade ut från jobbet med min sambo eller åt honom. Handlade, systemet så vi får vin inför middagen i morgon med E & K och sedan damsugningen. Gick ju bra, jäspppp ( ok ge mig tips om hur dammsugning stavas eller damsugning arrrggghhh jag kommer inte ihåg. Skryta så om sin 5:a i svenska Åsch.

Nu äntligen middag för en timme sedan och sitta i soffan. Dax att ta det lugnt. Varit igång i ett. Men hey. Man lever bara en gång. Så lev och skit i allt det jobbiga. Ja jag skrev det förut. Det är som att sluta röka och jag har slutat =) att försöka vara negativ

See you tomorrow

Inga kommentarer: