torsdag 24 april 2008

Jag kan inte låta bli bara. Ibland måste man bara få !


Bästis L, han är singel. Mkt singel... ville bara du skulle veta =) Även du snygg P, singel. Yes. Inget för mig, som inte är singel. Jag får njuta av bilden, men ni. Han bor i Sverige och han är snygg =) namnet är: Christian Borgvall, och arb som hantverkare. Han säger också: - Hittills har jag bara varit kär i mörkhåriga tjejer. Utseende spelar förstås roll, men blir man förälskad så blir man. Min flickvän ska vara rejäl och kunna ta för sig. Tjejer missförstår alltid allting och förväntar sig inte sällan att jag ska bli kär i dem. Men jag har bra kontakt med mina ex-flickvänner.
Nu är bilden från 2000 det betyder att bilden är snart åtta år gammalt. Men vem säger att han förändrats för mkt. Det enda som kan ha ändrats är ju då att han kanske inte är singel nu dårå. Tänkte inte på det, hmmm
Japp men what the heck. Då får man glo istället..... Godnight....

2 kommentarer:

Anonym sa...

vart hittar jag honom!!!pronto!!!!

Unknown sa...

Hmmm säg det. Jag tar betalt för att hitta honom. 1 000 kr /min tar jag =)